فنلاند سه تانک لئوپارد 2 به اوکراین ارسال می کند

Танк Leopard 2A4. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2023
اشتراک
فنلاند به عنوان بخشی از سیزدهمین بسته کمک نظامی، سه تانک لئوپارد 2 به اوکراین ارسال می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فنلاند گزارش داده است که فنلاند سه تانک لئوپارد 2 را به اوکراین منتقل خواهد کرد و همچنین به عنوان بخشی از سیزدهمین بسته کمک نظامی، ارتش اوکراین را آموزش خواهد داد.
در این پیام آمده است: فنلاند به عنوان بخشی از همکاری های بین المللی در زمینه تانک های لئوپارد، سه تانک لئوپارد 2 را به اوکراین منتقل می کند و همچنین آموزش های مربوط به استفاده و نگهداری از آنها را ارائه می دهد. این سه تانک در بسته کمکی گنجانده شده است که اکنون اتخاذ شده است.
فنلاند محتویات بسته های کمک های نظامی را فاش نکرد و فقط تانک ها از این قاعده مستثنی بودند.
در مجموع هزینه بسته سیزدهم بیش از160 میلیون یورو می باشد. این وزارتخانه می گوید هزینه کل تمام بسته های کمک های نظامی عرضه شده توسط فنلاند به اوکراین بیش از 750 میلیون یورو است.
روسیه از 24 فوریه 2022 عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала