مدودف از پاسخ روسیه به "اقدام برای شکست" این کشور پرده برداشت

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2023
اشتراک
نایب رئیس شورای امنیت روسیه گفت، آمریکا خود را برتر و مصون می داند، در حالی که اگر خواستار شکست روسیه هستند، آنگاه در آستانه یک درگیری فراگیر جهانی قرار می گیریم.
دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه گفت: ایالات متحده برتری و مصونیت خود را احساس می کند، در حالی که برای همه نیروهای منطقی آشکار است که اگر ایالات متحده می خواهند روسیه شکست بخورد، ما در آستانه یک درگیری جهانی هستیم. فدراسیون در کانال تلگرامی خود نوشت.
به گزارش اسپوتنیک، "دمیتری مدودف" رئیس جمهور پیشین روسیه روز چهارشنبه در کانال تلگرامی خود نتیجه گیری آمریکایی ها مبنی بر اینکه امنیت استراتژیک و تلاش موازی برای نابودی روسیه با یکدیگر مرتبط نیستند را اشتباه بزرگ ایالات متحده دانست.
وی نوشت:" خطایی که توسط mania grandiosa آنها ایجاد شده است. احساس برتری و مصونیت آنها. به هر حال، برای همه نیروهای منطقی واضح است که اگر آمریکا خواهان شکست روسیه است، آنگاه ما در آستانه یک درگیری جهانی قرار خواهیم گرفت".
مدودف در بخش دیگری از نوشته خود با اشاره به تعلیق روسیه از مشارکت در پیمان "استارت نو"، آورد:" دیروز پیامی از سوی رئیس جمهور روسیه به مجمع فدرال ارسال شد که از جمله، تعلیق مشارکت ما در "استارت نو" را اعلام کرد. تصمیمی دیرهنگام که سال گذشته به اجتناب ناپذیر بودن آن اشاره کردم. تصمیمی که ناشی از جنگ اعلام شده توسط ایالات متحده و سایر کشورهای ناتو به کشور ما است".
این سیاستمدار روس در ادامه با اشاره به عبارت معروف بایدن در ورشو که گفته بود "اگر روسیه عملیات ویژه نظامی را متوقف کند، این جنگ خاتمه می باشد، اما اگر اوکراینی ها دست از دفاع خود بردارند، دیگر اوکراینی وجود نخواهد داشت"، گفت:"این یک دروغ محض است. حقیقت کاملاً متفاوت است. اگر روسیه بدون دستیابی به پیروزی، عملیات ویژه را متوقف کند، روسیه را تکه تکه خواهند کرد. در صورتی که ایالات متحده ارسال تسلیحات به کی یف را متوقف کند آنگاه درگیری در این کشور پایان خواهد یافت".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала