تظاهراتی در حمایت از روسیه در سیدنی برگزار شد + ویدئو

© AP Photo / Rick RycroftПразднование Дня Австралии в гавани Сиднея
Празднование Дня Австралии в гавани Сиднея - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.02.2023
اشتراک
حدود 1500 نفر در تظاهرات حمایت از عملیات ویژه روسیه در سیدنی شرکت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سمیون بویکوف، یکی از سازمان دهندگان این تظاهرات در تماس تلفنی با ریانووستی گفت: تجمع شهروندان استرالیایی در حمایت از روسیه در سیدنی در نزدیکی سرکنسولگری این کشور برگزار شد.
او که در استرالیا در خانواده یک کشیش روسی ارتدوکس به دنیا آمد، قزاق ها را در "قاره سبز" به عنوان یک آتمان رهبری می کند و از حمایت کسانی که از مسیر دولت در کانبرا ناراضی هستند برخوردار است.
در زمان شیوع کووید-19، او در یک وبلاگ ویدیویی از مقامات به دلیل سرکوب شدید آزادی‌های استرالیایی‌ها انتقاد کرد و پس از 24 فوریه 2022 از روسیه در زمینه حوادث اوکراین حمایت کرد.
بویکوف خود نمی توانست نزد معترضان برود، زیرا در ساختمان سرکنسولگری بود، جایی که در ماه دسامبر به دلیل آزار و شکنجه پلیس به او پناهندگی داده شد. با این حال وی از طریق تلفن با بلندگوها مخاطبان را خطاب قرار داد.
بویکوف گفت: "حدود 1500 نفر به این تظاهرات آمدند و عملاً هیچ روسی وجود نداشت. استرالیایی ها، نمایندگان" ساکنان بومی استرالیا" حضور داشتند.
او این راهپیمایی را در وبلاگ ویدیویی خود به صورت زنده با کمک بسیاری از هوادارانش پخش کرد. معترضان پرچم های روسیه را در دست داشتند، تصویری از رئیس جمهور ولادیمیر پوتین بر روی تریبون نصب کردند، پوسترهایی با شعارهای "اوکراین یک کشور تروریستی است. از روسیه حمایت کنید!" و "نه به جنگ با روسیه!"
به ویژه در اقدام آزادی، دوچرخه سواران صربستان که اخیراً پرچم روسیه را در نزدیکی استادیوم ملبورن در جریان مسابقات قهرمانی تنیس آزاد برافراشتند، حضور داشتند. ریکاردو بوسی و دیوید گراهام نامزدهای انتخابات پارلمانی آتی در نیو ساوت ولز در 25 مارس نیز در این تظاهرات حضور داشتند که توسط رسانه های رسمی استرالیا "تئوریسین های توطئه" خوانده می شوند.
ریکاردو بوسی گفت: من می خواهم نه تنها از رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، بلکه از مردم روسیه، مردان و زنان شجاعی که در یک جنگ واقعی می جنگند تشکر کنم از شما و نیروهای مسلح شما تشکر می کنم.
پیشتر، این سیاستمدار در نیروهای ویژه خدمت می کرد، اما اکنون او را به دلیل دیدگاه های سیاسی خود یک "افراطی راست افراطی" در استرالیا می دانند.
از 24 فوریه 2022، یک عملیات ویژه نظامی در اوکراین در حال انجام است. به گفته رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف نهایی آن آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала