وزیر دفاع ایران: صادرات محصولات دفاعی پنج برابر رشد داشته است

محمد رضا آشتیانی
محمد رضا آشتیانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2023
اشتراک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت، امسال تولید محصولات دفاعی در کشور حدود سه برابر و صادرات آن حدود پنج برابر نسبت سال گذشته افزایش داشته است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ایرنا، امیر "محمد رضا آشتیانی" روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: "وزارت دفاع در مجموع نسبت به کارهایی که تا الان انجام داده است رشد قابل ملاحظه‌ای در همه ابعاد داشته است".
وی افزود: "حرکت‌هایی را که در وزارت دفاع ترسیم کرده‌ایم، حرکت‌های جهشی است که انشاءالله همه به نتیجه رسیده به طوری که شرایط ما در حوزه دفاع و صنعت دفاعی شرایط بسیار ایده‌آلی است".
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران عنوان کرد: "نیروهای مسلح ما با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند و ما هم تا جایی که در توانمان است، تلاش می‌کنیم که نیروهای مسلح را در ابعاد مختلف پشتیبانی کنیم".
امیر آشتیانی بیان کرد: "هم به نیروهای مسلح و سایر جبهه‌ها کمک می‌کنیم و آنها را هم تقویت می‌کنیم که بتوانند به بحث دفاع کمک کنند."
وی درباره شناسایی عوامل پهپادی در اصفهان گفت:" اینگونه اتفاقات، در بسیاری از کشورها ممکن است اتفاق بیفتد. دشمن‌های ما از روی ضعف است که هر کاری انجام می‌دهند و علت آن هم این است که نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را تحمل کنند".
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران ادامه داد: "اقتدار جمهوری اسلامی در نظام بین الملل به شکلی است که آنها از سر ضعف و استیصال دست به کارهای ایذایی اینچنین می‌زنند که چندان مهم نیست و الحمدالله نتیجه‌ای هم نگرفته‌اند".
امیر آشتیانی افزود: "نسبت به شناسایی هم کارهایی را انجام می‌دهند که نتایج آن را در آینده اعلام می شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала