پایگاه روسیه در حمیمیم در انبارهای خود را برای کمک به سوری ها باز کرد+ ویدئو

© Sputnikکمک به مردم در پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه
کمک به مردم در پایگاه حمیمیم روسیه در سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2023
اشتراک
ساکنان محلی اکنون مستقیماً برای دریافت کمک به پایگاه روسیه می آیند. این اقدام به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انجام می شود.
به گزارش اسپوتنیک، پایگاه هوایی حمیمیم روسیه در سوریه، توزیع کمک های بشردوستانه به مردم زلزله زده سوریه را مستقیماً از انبارهای خود آغاز کردند. به این ترتیب روند کمک به قربانیان به طور جدی تسریع شد. ساکنان محلی اکنون مستقیماً برای دریافت کمک به پایگاه روسیه می آیند. این اقدام به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انجام می شود.
سرهنگ دوم الکساندر واسیلیف، کارمند روسیه در پایگاه حمیمیم، در مصاحبه با اسپوتنیک توضیح داد: ما واقعاً به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، توزیع کمک را مستقیماً از انبارهایمان آغاز کردیم. فرآیند انتقال مستقیم کمک از پایگاه باید به تسریع این روند مساعدت کند. اکثراً آسیب دیدگان زلزله نزد ما می آیند که به طور موقت در مساجد راودا و خوریا اسکان داده می شوند: اینها نقاط جمع آوری و سکونت موقت هستند که نزدیک به پایگاه ما قرار دارند.
© Sputnikپایگاه روسیه در حمیمیم در انبارهای خود را برای کمک به سوری ها باز کرد
پایگاه روسیه در حمیمیم در انبارهای خود را برای کمک به سوری ها باز کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.02.2023
پایگاه روسیه در حمیمیم در انبارهای خود را برای کمک به سوری ها باز کرد
به گفته وی، تا زمانی که نیاز باشد، اقلام بشردوستانه از روسیه به حمیمیم ارسال خواهد شد.همزمان یک پایگاه کمک های اولیه پزشکی در پایگاه هوایی روسیه فعال است که پذیرای آسیب دیدگان زلزله بوده و تمامی کمک های لازم را به آنها ارائه می کند. هم پزشکان روسی و هم پزشکان محلی سوری در اینجا کار می کنند. افراد زیادی در حمیمیم نیاز به کمک دارند. صف دریافت کمک های بشردوستانه و کمک های پزشکی اولیه هر روز مشاهده می شود. همه آنها از کمک روسیه تشکر می کنند.
یکی از زنانی که در پایگاه روسیه منتظر کمک های بشردوستانه بود، گفت: روسیه در سال های اخیر ما را در هیچ مشکلی رها نکرده است. روسیه به ما کمک کرد تا با تروریسم مبارزه کنیم، زندگی مسالمت آمیز را به کشورمان بازگردانیم، سپس در طول همه گیری کرونا، روسیه واکسن را به سوریه ارسال کرد. اکنون به ما کمک می کند تا بر عواقب زلزله غلبه کنیم. من فکر می کنم بسیاری با من موافق هستند: ما هرگز این کمک ها را فراموش نمی کنیم.
گفتنی است، بر اساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، در سوریه حدود 8.5 هزار نفر جان خود را بر اثر زمین لرزه مخرب از دست دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала