اتحادیه اروپا به فعالیت در راستای استفاده از دارایی های روسیه برای کمک به اوکراین شدت می بخشد

© AP Photo / Sergei Gritsاتحادیه اروپا به فعالیت در راستای استفاده از دارایی های روسیه برای کمک به اوکراین شدت می بخشد
اتحادیه اروپا به فعالیت در راستای استفاده از دارایی های روسیه برای کمک به اوکراین شدت می بخشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2023
اشتراک
بر اساس نتایج کتبی نشست اتحادیه اروپا در بروکسل، اتحادیه اروپا در حال افزایش فعالیت خود در راستای استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به بازسازی اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، در این سند آمده است: "اتحادیه اروپا به همراه شرکای خود در حال افزایش کار در راستای استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به بازسازی اوکراین و غرامت مطابق با قوانین اتحادیه اروپا و بین المللی هستند.
رهبران اتحادیه اروپا همچنین آمادگی خود را برای ادامه گسترش تحریم ها علیه مسکو و تشدید اقدامات برای مبارزه با دور زدن محدودیت های از قبل معرفی شده اعلام کردند.
رسانه: اوکراین آماده استفاده از موشک های انگلیسی برای حمله به کریمه است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.02.2023
رسانه: اوکراین آماده استفاده از موشک های انگلیسی برای حمله به کریمه است
کمیسیون اروپا قبلاً بارها اعلام کرده است که در حال مطالعه استفاده احتمالی از دارایی های مسدود شده روسیه برای رفع نیازهای مربوط به بازسازی اوکراین است، اما تاکنون هیچ مبنای قانونی برای چنین اقداماتی در اتحادیه اروپا وجود ندارد.
ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه، وضع در رابطه با دارایی های روسیه در اروپا را دزدی خواند. به گفته وی، اینوضع بیش از یک سال است که ادامه دارد: از سال 2014، اتحادیه اروپا تصمیمات غیرقانونی و غیرمنطقی متعددی را برای مسدود کردن اموال شهروندان و شرکت های روسیه اتخاذ کرده و اکنون دارایی های دولتی روسیه را هدف قرار داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала