انفجار در خط لوله گاز در جنوب شرقی ترکیه

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر خط لوله گاز
خط لوله گاز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.02.2023
اشتراک
در یک خط لوله گاز در استان هاتای ترکیه در جنوب شرق این کشور، در محل وقوع زمین‌لرزه انفجاری رخ داد که موجب آتش‌سوزی شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "IHA"،در یک خط لوله گاز در استان هاتای ترکیه در جنوب شرق این کشور، در محل وقوع زمین‌لرزه انفجاری رخ داد که موجب آتش‌سوزی شد.
رئیس دهیاری روستای توپبوگزی گفت: "این انفجار در دو قسمت مختلف خط لوله گاز که حدود سه کیلومتر با هم فاصله دارند، پس از وقوع زمین لرزه مهیب، رخ داد".
آتش سوزی در آنجا هنوز مهار نشده است.
شرکت بوتاش پیشتر گفته بود که زلزله ویرانگر بر عملکرد خطوط لوله نفت در این کشور تأثیری نداشته است، اما به عنوان یک اقدام احتیاطی تصمیم گرفته شد تا انتقال گاز تعدادی از مناطق نزدیک به مرکز زلزله از جمله در هاتای متوقف شود.
رسانه های ترکیه بامداد 6 فوریه از افزایش شمار تلفات انسانی زمین لرزه خبر دادند و اعلام کردند تاکنون 76 نفر جان خود را از دست دادند. همچنین گزارش شده است که تا کنون 440 نفر مجروح شده اند.
وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که حدود 237 نفر در این زمین لرزه جان باختند و حداقل 639 نفر مجروح شدند در ترکیه، دفتر پیشگیری و رفع عواقب بلایای طبیعی گزارش داد که پس از زمین لرزه های ترکیه حداقل 50 پس لرزه به دنبال داشته است.
در ترکیه، دفتر پیشگیری و رفع عواقب بلایای طبیعی گزارش داد که پس از زمین لرزه های ترکیه حداقل 50 پس لرزه به دنبال داشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала