اولین آپدیت تلگرام برای ۲۰۲۳ منتشر شد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstovaپسر ترامپ دلیل استفاده از پیام رسان تلگرام را توضیح داد + ویدئو
پسر ترامپ دلیل استفاده از پیام رسان تلگرام را توضیح داد + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2023
اشتراک
کاربران می‌ توانند از این پس از ۱۰ قابلیت جدید در آپدیت پیام‌ رسان تلگرام استفاده کنند.
به گزارش اسپوتنیک، تلگرام اولین آپدیت برای سال ۲۰۲۳ را در اختیار کاربران قرار داده است که شامل چندین ویژگی جدید و متفاوت برای کاربران عادی و پریمیوم می‌شود. قابلیت‌های جدیدترین آپدیت تلگرام عبارتند از قابلیت‌هایی مانند ابزار ساخت تصویر پروفایل، ابزار جدید پایش مصرف اینترنت و قابلیت ترجمه چت‌ها که ویژگی آخر تنها در دسترس کاربران نسخه پریمیوم قرار دارد.
استفاده از ایموجی متحرک و استیکر به عنوان عکس پروفایل یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدترین آپدیت تلگرام است که امکان تبدیل سریع استیکر و ایموجی‌های متحرک به تصویر پروفایل شخصی، گروه‌ها و کانال‌ها را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند از ایموجی‌های متحرک یا شخصی‌سازی ‌شده برای عکس پروفایل استفاده کنند و این ویژگی محدود به کاربران نسخه پریمیوم نمی‌شود.
علاوه بر این، کاربران پریمیوم در آپدیت جدید می‌توانند با انتخاب نوار ترجمه در بالای چت‌ها، تمام چت‌های شخصی، گروه‌ها یا کانال را در لحظه ترجمه کنند؛ پنهان کردن این نوار و همچنین انتخاب زبان مدنظر برای ترجمه، از طریق تنظیمات صورت می‌گیرد.دسته‌بندی ایموجی‌ها و استیکرها یکی دیگر از گزینه‌های بروزرسانی جدید تلگرام می‌باشد که کاربران از این طریق می‌توانند ایموجی‌ها و استیکرها را در پنل دسته‌بندی کنید و برای ارسال هر ایموجی با نگه داشتن روی آن، می‌توان آن را ارسال کنند.
علاوه بر موارد ذکر شده، تلگرام در آپدیت جدید خود یک چارت جدید را برای مصرف اینترنت وای‌فای و موبایل، به همراه جزئیات در اختیار کاربران قرار داده است. در به‌ روزرسانی قبلی این نمودار برای حافظه داخلی بود اما در نمودار جدید می‌توان تنظیمات دانلود خودکار را دقیق‌تر کنترل کرد.ذخیره خودکار فایل‌های دریافتی نیز مورد دیگر از آپدیت جدید این پیام‌رسان پرطرفدار می‌باشد که با آن می‌توان کنترل بیشتری روی محتوای ذخیره‌ شده در گالری تلفن همراه داشت تا آن‌ها را بر اساس حجم و نوع، دسته‌ بندی کرد. البته اگر محتوایی درون گالری ذخیره نشده باشد، درون فضای ابری تلگرام نگه داشته می‌شود و در صورت نیاز می‌توان آن را دانلود کرد.
از قابلیت‌های دیگر جدیدترین آپدیت تلگرام می‌توان به کنترل بیشتر ادمین‌ها روی ارسال محتواها توسط کاربران در گروه‌ها، اشتراک سالانه نسخه پریمیوم با قیمت پایین‌تر، افزودن دکمه‌های خاص به ربات‌ها توسط توسعه دهندگان، ورود مجدد به حساب از طریق اپل یا گوگل آی‌دی، ایموجی‌های پریمیوم جدید و ایموجی‌های تعاملی تازه اشاره کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала