اعتراف غیرمنتظره آمریکا در مورد اوکراین

© AP Photo / J. Scott Applewhiteنماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت
نماینده روسیه از فاجعه ناشی از فریب اوکراین توسط آمریکا سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2023
اشتراک
کارشناس نظامی: ارسال تانک های غربی به اوکراین وضعیت واقعی را تغییر نمی دهد و یک عملیات اطلاعاتی است.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ دانیل دیوی، سرهنگ دوم ارتش آمریکا در گفتگویی با "بریتبارت" اظهار داشت که ارسال تانک های غربی به اوکراین وضعیت واقعی را تغییر نمی دهد و یک عملیات اطلاعاتی است.
وی در ادامه گفت: " موضوع این است که ما بتوانیم آنچه را که در بازی های ویدیویی و روی کاغذ نتیجه می دهد، وارد میدان عمل کنیم. تصمیم اخیر برای ارسال تانک های غربی به اوکراین یک "عملیات اطلاعاتی گسترده" است که هیچ ارتباطی با موفقیت در میدان جنگ ندارد. اثربخشی تجهیزات نظامی عرضه شده به اوکراین را باید زیر سوال برد. می خواهم بگویم که وجود فقط تانک های ناتو نمی تواند موفقیت در میدان جنگی را بدنبال داشته باشد.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2023
نگاه ویژه اسپوتنیک
افزایش روز افزون نفرت افکار عمومی جامعه جهانی از زلنسکی
تنها کاری که انجام می شود این است که روسیه به سوی جنگ سوق داده می شود، ما اطلاعات را ارائه می دهیم، مهمات طرف دیگر را تامین می کنیم، سیستم های تسلیحاتی و وسایل ضروری برای تعمیر آن ها را ارسال می کنیم، به معنای واقعی کلمه همه کار می کنیم، به غیر از کشیدن مستقیم ماشه که هنوز انجام نداده‌ایم".
گفتنی است که آمریکا قول ارسال تانک های آبرامز را به اوکراین داده بود. در اینجا باید به یک نکته دیگر توجه شود و آن اینکه تحویل تانک های " M1 " به زمانی در آینده به عنوان تأمین بخشی از نیازهای "درازمدت" کی‌یف برای جنگی که می تواند سال ها طول بکشد، منتقل شود. در اینصورت چه خواهد شد؟ این امر به شولتز بهانه خوبی برای ارسال لئوپارد در حال حاضر برای پر کردن " خلاء تسلیحاتی اوکراین" می دهد و در عین حال به پنتاگون " وقت می دهد" تا مشکلات مربوط به آماده سازی نیروهای اوکراینی و استفاده از تانک ها و مسائل لجستیک را رفع کند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала