شرایط کنونی حول برجام را متاسفانه می توان به بن بست خورده توصیف کرد

CC BY-SA 4.0 / / میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وینمیخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین
میخائیل اولیانوف، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.01.2023
اشتراک
میخائیل اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین در مصاحبه اختصاصی با اسپوتنیک این نکته را مطرح کرد.
میخائیل اولیانوف دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک در مورد اینکه شرایط حول معامله هسته ای به شکل می باشد، در مورد روحیه اعضا مذاکرات برجام، توضیحات جامعی را مطرح کرد.
وی تاکید کرد که اعضای غربی مذاکرات وین اراده سیاسی برای به پایان رساندن مذاکرات را ندارند، برعکس ایران این اراده سیاسی را دارد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.01.2023
بلینکن: همه گزینه ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای روی میز است
اولیانوف افزود که شانس برای احیای برجام هنوز هم وجود دارد.
اولیانوف در خصوص وضعیت کنونی برجام اذعان کرد: «متاسفانه شرایط کنونی حول برجام را می توان به بن بست خورده توصیف کرد. از ابتدای سپتامبر مذاکرات دیپلماتیک کمابیش جدی وجود نداشته است. با این وجود، تایید اینکه برجام مرده است، به قطع زودتر از موعد می باشد. شانس برای احیای برجام وجود دارد. برای این امر تصمیم سیاسی تمامی اعضای روند وین برای بازگشت به میز مذاکرات لازم است تا مذاکرات تا روند را به نقطه معقول برسانیم».
میخائیل اولیانوف دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی در وین در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک در مورد اینکه شرایط حول معامله هسته ای به شکل می باشد، در مورد روحیه اعضا مذاکرات برجام، تاثیر اعدام علیرضا اکبری معاون سابق وزارت دفاع ایران که به جرم جاسوسی برای بریتانیا متهم شده بود، بر مذاکرات برجام، چه گزینه های جایگزینی از جمله با حضور فدراسیون روسیه برای بازسازی برجام وجود دارد، چه میزان ایران از قالب توافق هسته ای فرا تر رفته است و در خصوص اینکه آیا ایران به کنار گذاشتن برنامه هسته ای خود تن خواهد داد و آیا آژانس بین المللی انرژی هسته ای نقشی منفی را در امنیت مراکز هسته ای ایران بازی می کند، توضیحات جامعی را مطرح کرد.
بزودی متن کامل را در سایت بخوانید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала