- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نظامیان اوکراینی به عمد به ساختمان بیمارستان در نووآیدار شلیک کردند + ویدئو

© Photo / Representation of the LPR in the Joint Center for Control and Coordination of Issues Related to War Crimes of UkraineПоследствия обстрела больницы в Новоайдаре, ЛНР
Последствия обстрела больницы в Новоайдаре, ЛНР - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: نظامیان اوکراینی به عمد و از موشک بار HIMARS به ساختمان بیمارستان در نووآیدار شلیک کردند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که نظامیان اوکراینی به عمد و از توپ چند بار شلیک HIMARSبه ساختمان بیمارستان در نووآیدار شلیک کردند.
این وزارتخانه خاطر نشان کرد: "در نتیجه برخورد خمپاره با ترکش کلاهک انفجاری به ساختمان این بیمارستان، 14 نفر از بیماران و کاد پزشکی کشته و 24 نفر از ایشان جراحات با درجات مختلف دریافت کردند".
تاکید می شود که در این ساختمان که مورد حمله قرار گرفته، پزشکان نظام و غیر نظامی طی ماه های مدیدی کمک های لازم را به ساکنین محلی و نظامیان ارائه می کردند.
وزارت دفاع روسیه تصریح کرد: "این حمله موشکی عمدی به ساختمان بیمارستان غیر نظامی شناخته شده در حال فعالیت بدون شک یک جنایت سنگین از جانب رژیم کیف می باشد. تمامی افراد سهیم در طراحی و اجرای این جنایت پیدا خواهند شد و ب سزای اعمال خود خواهند رسید".
بنا بر اطلاعات دریافتی این حمله در ساعت 7:30 دقیقه صبح ه وقوع پیوسته است.
Истребитель F-15J Eagle японских военно-воздушных сил самообороны. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.01.2023
اوکراین قصد دارد 24 جنگنده از غرب دریافت کند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала