پسکوف: ایده تامین تانک های "آبرامز" به اوکراین از جنبه های فناوری شکست خورده است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2023
اشتراک
سخنگوی کرملین گفت، طرح انتقال تانک های آمریکایی آبرامز به اوکراین، به دلایل فنی "شکست خورده است".
به گزارش اسپوتنیک، "دمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت:" من متقاعد شده‌ام که بسیاری از کارشناسان نیز پوچ بودن این ایده را درک می‌کنند. فقط این که چنین طرحی از نظر جنبه‌های فنی کاملاً شکست خورده است و مهم‌تر از همه، این یک برآورد آشکار از پتانسیلی است که این امر به ارتش اوکراین اضافه می‌کند".
پسکوف اضافه کرد:" تانک های آبرامز گران قیمت هستند، این هزینه بر دوش مالیات دهندگان اروپایی خواهد بود و این تنها آمریکایی ها هستند که از این موضوع سود خواهند برد".
پسکوف درباره اظهارات متناقض غرب در مورد ارسال تانک های آبرامز به اوکراین تاکید کرد:" در ناتو، همه چیز آنقدر در سر جای خودش قرار ندارد، درست مانند وجود تانک ها".
دمیتری پسکوف، همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه "مسکو و برلین در بحبوحه تحویل احتمالی تانک های لئوپارد به اوکراین در تماس هستند"، تاکید کرد:" خیر، اینطور نیست".
سخنگوی کاخ کرملین در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد چشم انداز حل بحران اوکراین گفت: "اکنون چشم اندازی برای ورود به مسیر دیپلماتیک حل بحران اوکراین وجود ندارد".
پیش از این در خبرها آمده بود جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده قرار است بزودی مجوز ارسال حدود 50 تانک آبرامز را به اوکراین صادر کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала