- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

شلیک موفق آمیز موشک زیرکن از ناوچه آدمیرال گارشکوف در اقیانوس اطلس + ویدئو

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر Проводы фрегата "Адмирал Горшков" в Североморске
Проводы фрегата Адмирал Горшков в Североморске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.01.2023
اشتراک
ناوچه "آدمیرال گورشکوف" تمرینات آمادگی نظامی خود را در اقیانوس اطلس و با هدف گرفتن اهداف دشمن فرضی با استفاده از موشک زیرکون با موفقیت به انجام رساند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری وزارت دفاع روسیه، ناو "آدمیرال گورشکوف" به تمرینات دریایی خود در اقیانوس اطلس با مورد هدف قرار دادن اهداف فرضی در فواصل بسیار دور، ادامه می دهد.
در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "خدمه ناو "آدمیرال گورشکوف" ناوگان نیروی دریایی روسیه که در مناطق غربی اقیانوس اطلس حضور دارد، تمریناتی را در راستای استفاده از سلاح های موشکی مافوق صوت با استفاده از شبیه سازی کامپیوتری انجام دادند".
در این تمرینات از یک کشتی ساختگی دشمن به عنوان هدف در فاصله بیش از 900 کیلومتری استفاده شد.
این ناو به رهبری فرمانده بخش ناوهای موشکی ناوگان شمالی روسیه، کاپیتان "اولگ گلادکی" به یک سفر ماموریتی طولانی رفته است. وظیفه اصلی این سفر ماموریتی تضمین حضور نیروی دریایی روسیه در مناطق استراتژیک مهم اقیانوس ها است.
ناوچه "آدمیرال گورشکوف" یک کشتی مدرن چند منظوره مجهز به موشک های هدایت شونده است که در سال 2018 به ناوگان نیروی دریایی روسیه پیوست و در سال 2021 برای استفاده از موشک های مافوق صوت "زیرکون" ارتقا یافت.
یک ناو مجهز به موشک های مافوق زیرکون قادر است ضربات دقیق و قدرتمندی را علیه هر هدف دشمن در دریا و زمین وارد کند. این موشک های مافوق صوت تضمینی برای غلبه بر هرگونه سیستم دفاع هوایی مدرن و پیشرفته دفاع موشکی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала