- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

یگان های روسیه درحال تهاجم در تمامی جبهه ها در دونتسک می باشند

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Военнослужащий во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2023
اشتراک
گاگین رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک: نظامیان روس در حال تهاجم در تمامی خطوط مقدم در دونتسک می باشند.
یان گاگین مشاور رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک روز سه شنبه اعلام کرد که یگان های روسیه در حال اجرای عملیات تهاجمی در تمامی خطوط مقدم در قلمرو این جمهوری صورت می باشند.
وی در پخش شبکه "راسیا 1" اذعان کرد: "ما در حال تهاجم در تمامی خطوط مقدم می باشیم، از جنوب– یعنی شهر زاپاروژیه و استان زاپاروژیه ... هم اینکه عملیات نظامی در آنجا تشدید شده است. همچنین تهاجم ها در جبه اوگلدارسک در منطقه آودیوکا تشدید شده است – دقیقا از همین جبهه دونتسک را گلوله باران می کنند".
به گفته وی شدید ترین تهاجم های یگان های روسیه در جبهه آرتموفسک صورت می گیرند.
لیندسی سناتور جمهوریخواه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.01.2023
رسانه: واشنگتن آشکارا به شکست کی یف اعتراف می کند
وی تصریح کرد: "در حال حاضر تنها یک مسیر باقی مانده که مسیر آرتموفسک – چاسوف یار می باشد که می تواند دشمن را به عقبه خود متصل کند. با پوشش این مسیر، ما نه تنها مکان ورود به شهر، بلکه خروج از شهر را نیز پوشش می دهیم. و شکل سنتی نظامیان ما با دشمن پیشنهاد می کنند: یا 200(اصطلاحی از یک فیلم قدیمی در دوران شوروی به معنای کشته شده)، یا اسارت".
وی افزود که نظامیان اوکراینی د ها سرباز خود را همه روزه در جبهه آرتموفسک از دست می دهند.
گاگین خاطر نشان کرد: "من می توانم با اطمینان بگویم که در حال حاضر ابتکار عمل (در جبهه ها در جمهوری خلق دونتسک) در دستان ما می باشد، بدلیل اینکه سولدار همین به تازگی از دست دشمن خارج شد که در آن دشمن هزاران جنگجو را از دست داد. همچنین تلفات زیادی را هم اینک در جبهه آرتموفسک متحمل می شود با از دست دادن روزانه صد ها جنگجو".
به گفته وی کیف در تمامی جبهه های جمهوری خلق دونتسک در هر شبانه روز هزاران اوکراینی را از دست می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала