بروز سرطان خون توسط سلاح های هسته ای آمریکا

© AFP 2023 سلاح هسته ای
 سلاح هسته ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.01.2023
اشتراک
رسانه: مسئولان موشک های هسته ای آمریکا، بروز گسترده سرطان خون را یکی از پیادمدهای وحشتناک سلاح های آمریکایی عنوان کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "آسوشیتدپرس"، سازندگان موشک های هسته ای آمریکا، بروز گسترده سرطان خون را یکی از پیادمدهای وحشتناک سلاح های آمریکایی عنوان کردند.
تارا کپ، ستون نویس نشریه نامبرده اظهار داشت که مسئولان موشک های هسته ای آمریکایی که در پایگاه نظامی مالمستروم خدمت می کردند، به بروز بالای سرطان خون اشاره کردند.
بر اساس یک جلسه توجیهی در ژانویه توسط دانیل سیبک، سرهنگ دوم نیروی فضایی ایالات متحده، 9 افسر به لنفوم غیر هوچکین مبتلا شده اند. در این مقاله همچنین آمده است که یکی از افسران فوت کرده است. بر اساس داده ها، در ایالات متحده، این بیماری به طور متوسط ​​19 نفر از هر صد هزار نفر را مبتلا می کند، در حالی که حدود 3.3 هزار پرسنل نظامی در پایگاهMalmström خدمت می کنند که تقریباً 400 نفر از آنها در بخش موشکی خدمت می کنند.
روش های ساده برای پیشگیری از سرطان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
گزارش و تحلیل
دستاورد جدید روش "ژن‌درمانی" برای درمان سرطان خون در ایران
تارا کپ در ادامه نوشت: " مسئولان موشکی آمریکا با کمک آسانسورهای بسته در اعماق زمین به یک پناهگاه عملیاتی کوچک که توسط دیواری ضخیم از بتون و فولاد احاطه شده است فرومی روند. گاهی اوقات آنها چندین روز در آنجا می مانند تا برای اجرای دستورات رئیس جمهور و روشن کردن کلید پرتاب آماده باشند".
گفتنی است، پایگاه نیروی هوایی مالمستروم در مونتانا واقع شده است و در آنجا 150 سیلو برای پرتاب موشک های بالستیک قاره پیماMinuteman III وجود دارد.
گروه موشک های بالستیک قاره پیمای سه مرحله ای Minuteman در ابتدا برای بازدارندگی هسته ای در طول جنگ سرد در نظر گرفته شده بودند. اکنون موشک هایMinuteman III تنها نوع از این نوع موشک های زمین پایه است که در خدمت ایالات متحده قرار دارد. بر اساس منابعی، ایالات متحده در مجموع 450 مهمات از این نوع دارد که قادر به اصابت به اهداف در شعاع 12 هزار کیلومتری هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала