پیش بینی فرماندار ادلب از بازگشت این استان به کشور در آینده ای نزدیک

© AFP 2023 / Omar Haj Kadourپیش بینی فرماندار ادلب از بازگشت این استان به کشور در آینده ای نزدیک
پیش بینی فرماندار ادلب از بازگشت این استان به کشور در آینده ای نزدیک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2023
اشتراک
فرماندار ادلب سوریه: بازگشت کامل استان به میهن نزدیک از هر وقت دیگر است.
به گزارش اسپوتنیک، طیر صلحاب، فرماندار استان ادلب سوریه در مصاحبه اختصاصی با اسپوتنیک گفت که بازگشت همه شهرها و روستاهای استان ادلب به آغوش دولت سوریه "نزدیکتر از همیشه" است. به گفته وی، جنگجویان به زودی کنترل آخرین استحکامات در روستاهای شمال و شمال غرب این ولایت را از دست خواهند داد.
وی گفت: "هر روز ده ها پیام و درخواست تجدید نظر از غیرنظامیان در مناطقی که توسط سازمان های تروریستی در مناطق روستایی کنترل می شوند ، دریافت می کنیم. آنها منتظر بازگشت ارتش دولت و رهایی کامل استان هستند. آنها غالباً می نویسند که شبه نظامیان در حال بازداشت ، آدم ربایی و کشتن ساکنان محلی هستند و آنها را مجبور می کنند ماهانه مبلغ بسیار زیادی را برای نگهداری شبه نظامیان بپردازند و آنها را به سادگی سرقت کنند. این افراد می خواهند از دمشق محافظت کنند. "
فرماندار خاطرنشان كرد: جمعیت شهرکهای تحت کنترل دمشق به طور مرتب شکایت می کند که شبه نظامیان جبهات النصره محصولات و کمک های بشردوستانه خود را می گیرند-و بعداً آنها محلی را که در بازارها گرفته شده اند ، می فروشند.
طیر صلحاب در مورد تلاش برای بازگشت قلمرو تحت کنترل نیروهای دولتی ، تأکید کرد:
وی گفت: "این هیچ راز نیست که دولت سوریه به همراه طرف روسیه همه چیز ممکن را انجام می دهند تا کل قلمرو استان ما را تحت کنترل دمشق رسمی در اسرع وقت برگردانند. این باعث می شود جان هزاران خانواده ، که اساساً در بین شبه نظامیان گروگان هستند ، نجات دهد. "
وی افزود: "در سالهای گذشته ، دولت سوریه در افتتاح راهروهای بشردوستانه برای اطمینان از عقب نشینی غیرنظامیان از مناطقی که توسط شبه نظامیان کنترل می شدند ، کار می کرد. اما گروه های مسلح همیشه این امر را مانع این امر می کنند: آنها همچنان به مسدود کردن جاده هایی که منجر به مناطقی می شوند که توسط دولت کنترل می شوند ، ادامه می دهند. بیرون کشیدن مردم از دست تروریست ها بسیار دشوار است: آنها از مردم به عنوان سپر زنده استفاده می کنند. "
پس از بازگشت تعدادی از شهرکها در ادلب تحت کنترل ارتش دولت ، سرانجام حدود 60،000 پناهنده توانستند به خانه های خود برگردند. به گفته فرماندار استان ، ارتش روسیه نیز در بازگشت مقامات سوریه به مقامات سوریه کمک کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала