- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نبنزیا به افزایش چهار برابری تلفات در میان جمعیت غیرنظامی دونباس اشاره کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده روسیه چشم انداز تمدید پیمان استارت نو در دوره حکومت بایدن را ارزیابی کرد
نماینده روسیه چشم انداز تمدید پیمان استارت نو در دوره حکومت بایدن را ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.01.2023
اشتراک
نبنزیا: به دلیل سلاح های دوربرد غرب، تعداد قربانیان در میان ساکنان دونباس افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: تعداد قربانیان در میان جمعیت غیرنظامی دونباس پس از آغاز تحویل تسلیحات دوربرد غربی به کی‌یف چهار برابر شده است، تعداد خسارات وارده به زیرساخت های غیرنظامی سه برابر شده است.
به محض آغاز دریافت تسلیحات دوربرد اوکراین از کشورهای ناتو در تابستان 2022، رژیم کی‌یف فرصت های جدیدی برای تخریب هدفمند شهرهای دونباس در اختیار داشت. از آن زمان تاکنون، تلفات غیرنظامیان چهار برابر شده است. نبنزیا طی یک نشست غیررسمی گفت: افزایش سه برابری اشیاء غیرنظامی. شورای امنیت سازمان ملل متحد که توسط هیئت دائمی فدراسیون روسیه با موضوع "جنگ سیستماتیک اوکراین علیه ساکنان دونباس: در سال 2014 و پس از آن" سازماندهی شد.
به گفته نبنزی، تنها از اواخر نوامبر بیش از 2000 قسمت از حملات گسترده ثبت شده است. همانطور که نماینده دائم خاطرنشان کرد، در 17 فوریه 2022، تعداد قربانیان در میان جمعیت غیرنظامی جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک بالغ بر 4591 نفر بود که از این تعداد 154 نفر کودک بودند. او گفت: "یعنی در یک سال، تعداد کل قربانیان گلوله باران اوکراین در جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک از سال 2014 یک سوک برابر افزایش یافته است. به گفته وی، بیش از 13 هزار ساختمان مسکونی، 147 موسسه درمانی و 560 موسسه آموزشی آسیب دیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала