نجات مرغابی‌ها از آب یخ زده با تماس تلفنی یک دختربچه + ویدئو

© Sputnik / Vladimir AstapkovichУтки в пруду Парка Горького в Москве
Утки в пруду Парка Горького в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2023
اشتراک
تماس یک دختربچه با شهرداری، مرغابی‌ها را از سرمای شدید در مشهد نجات داد.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی زیبا از نجات مرغابی‌ها در مشهد در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب فراوانی نیز داشته است. در این ویدئو ابتدا مکالمه تلفنی یک دختربچه با شهرداری مشهد پخش می‌شود که یک دختربچه می‌گوید در نزدیکی رود پارک زندگی می‌کنند و مرغابی‌های دریاچه این پارک در آب یخ زده، گیر کرده‌اند که اگر این مرغابی ها تا امشب نجات داده نشوند، می‌میرند.
پس از تماس این دختربچه، ماموران شهرداری مشهد به سراغ مرغابی‌های گرفتار در سرمای منفی ۲۰ درجه می‌ روند و آنها را نجات‌ می‌دهند. ماموران برای در امان ماندن این مرغابی‌ها آنها را به یک انبار منتقل می‌کنند.
کاربران زیادی ضمن تحسین این دختربچه، از ماموران شهرداری مشهد نیز تشکر می‌کنند و عنوان می‌کنند بایستی در این هوای سرد برای این حیوانات چاره‌ای اندیشید تا در این زمستان سخت، از سرما نمیرند. برخی از کاربران با مطرح کردن خاطرات خود از نجات حیوانات و با ذکر نمونه‌هایی چون یخ زدن قمری، و الاغی که در سرما جان داده بودند و تصاویر آنها در روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد، از سایر کاربران درخواست می‌کنند که به حیوانات بی‌سرپناه در خیابان بی‌توجه نباشند و در این روزهای بسیار سرد، پناه آنها باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала