نگاه ویژه اسپوتنیک

استعفای مشاور زلنسکی به دلیل لو دادن یکی از صدها جنایات و دروغ های اوکراین!

© Eyewitness photoنشریات اوکراین از انفجارات در شهر زاپروژیا خبر می دهند
نشریات اوکراین از انفجارات  در شهر زاپروژیا خبر می دهند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2023
اشتراک
غرب تلاش می کند با بهره گیری از سیاست تبلیغات کثیف، واقعیت های میدانی را نیز برای هدایت افکار عمومی تغییر داده و مدیریت نماید.
این روزها تبیین دقیق نبرد قهرمانانه ارتش روسیه با جبهه منسجم شیطانی ناتو، به رهبری آمریکا و پیاده نظام نئونازی های فاشیست اوکراینی و هزاران مزدور خارجی، در شرایط ویژه پیچ تاریخی جهان بسیار حائز اهمیت و ضروری است.
در این راستا روسیه در خط مستقیم نبردی است که از یک دهه پیش توسط آمریکا بر علیه نه تنها ملت روسیه بلکه تمام کشورهایی که خواستار جهانی مستقل و فارغ از یک جانبه گرایی آمریکا هستند طراحی گردیده است.

این نبرد، صرفا یک جنگ تمام عیار نظامی نیست؛ بلکه نبردی ترکیبی و همه جانبه خصوصا در ابعاد هویتی، دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است که طرف غربی تلاش می کند با بهره گیری از سیاست تبلیغات کثیف، واقعیت های میدانی را نیز برای هدایت افکار عمومی تغییر داده و مدیریت نماید.

لذا جبهه غربی، خط جنگ تبلیغاتی را نیز در این نبرد بسیار گسترده، منسجم و هماهنگ طراحی نموده است.
لکن از آنجا که غربی ها در طرف باطل این جنگ قرار دارند ، اغلب سیاست های تبلیغاتی دروغین آنها برای افکار عمومی فاش می گردد، استعفای اجباری الکسی آریستوویچ ، مشاور پر حاشیه و باندراییِ زلنسکی به علت اقرارش در افشای یکی از همین پروژه های جنگ کثیف غرب نیز در همین راستا ارزیابی می گردد.

بررسی اقدامات نازی های اوکراینی در طول عملیات ویژه نظامی روسیه در حوزه فضا سازی تبلیغاتی علیه روس ها، برگ تاریکی بر صفحه نوع جدیدی از جنایات جنگی را پدید آورده که هم راستا و حتی وخیم تر از جنایات ارتش فاشیستی آلمان نازی ارزیابی می گردد.

نیروهای وابسته به زلنسکی در این راستا و برای صحنه سازی های تبلیغاتی تا کنون مرتکب دهها جنایت جنگی شده اند که اعتراف آریستوویچ به خودی بودن موشک اصابت شده به ساختمان مسکونی در دنیپروپتروفسک، که منجر به کشته شدن بیش از چهل نفر از غیرنظامیان شد، نمونه کوچکی از این اقدامات است که در ادامه به برخی از آنها خواهم پرداخت.
البته همانطور که آقای لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری چهارشنبه خود نیز مجدد بر آن تاکید کرد، استقرار سیستم های پدافندی اوکراین در کنار ساختمان های مسکونی پر جمعیت که مغایر با تمام کنوانسیون های حقوق جنگ و حقوق بین الملل است، سندی شفاف از پروژه سپر انسانی سازی مردم اوکراین توسط نئونازی های اوکراینی و بی اهمیتی آنان به اثرات مخرب، اشتباهات و خطای انسانی این پدافندها در شلیک به اهداف غیر نظامی مانند واقعه اخیر و دهها واقعه مشابه است.
اما آنچه حائز اهمیت می باشد، آن است که پس از این شلیک مرگبار نازی ها، تا زمان اعتراف آریستوویچ با وجود بیانیه کرملین مبنی بر اینکه روسیه در طول عملیات ویژه هیچ گاه اهداف غیر نظامی خصوصا ساختمان های مسکونی را مورد هدف قرار نداده و نخواهد داد، شاهد بودیم رسانه های غربی اقدام به سوگواری و طرح ادعاهای ضد روسی شدید با پمپاژ بالای تبلیغاتی در فضای بین الملل نمودند. لکن بعد از اعتراف مشاور زلنسکی هیچ کدام از این رسانه ها اقدام به تصحیح اخبار دروغ و ضد روسی خود که در راستای جنگ تبلیغاتی و تشویش اذهان عمومی طراحی شده بود ننمودند.
Артиллерийский снаряд во дворе разрушенного в результате обстрелов жилого дома в Мариуполе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه از صدها گلوله باران از سوی اوکراین در زمان آتش بس خبر داد
این مسئله علاوه بر اینکه بیانگر آن است که رسانه های غربگرا فارغ از رسالت حرفه ای تبدیل به بنگاه های دروغ پراکنی شده اند، نشانه سیاست های دو گانه حقوق بشری غرب نیز می باشد، مانند سکوت غرب و رسانه های غربگرا در اقدام بی سابقه و فارغ از حقوق دیپلماتیک و کنسولی سفارتخانه ها و نمایندگی های اوکراین که در کشورهای مختلف در جذب داوطلبان و مزدوران خارجی و اعزام آنها به اوکراین برای نبرد با روسیه فعالیت می کنند.
همانطور که اشاره نمودم بر اساس کنوانسیون وین، نمایندگی های دیپلماتیک در کشورهای مختلف نمی توانند اقدام به انجام برنامه های تهدید آمیز برای سایر اعضای ملل متحد خصوصا به کارگیری و جذب مزدور برای نبرد نظامی نمایند که این مساله علاوه بر مغایرت صریح با تمامی مصوبات مجمع عمومی ملل متحد در خصوص ضرورت احترام به حقوق ذاتی سیاسی کشورها ، منجر به شبکه سازی در حوزه ایجاد تروریسم دولتی و جذب باندها و گروههای تروریستی خطرناک برای ایجاد تهدید علیه کشور ثالث و منافع آن می گردد که با اصول منشور ملل متحد نیز اکیدا در تضاد است.
لکن شاهد آن هستیم که غرب، سازمان ملل متحد، دیوان بین الملل کیفری و دادگستری، کمیسر حقوق بشر و بخش ضد تروریسم سازمان ملل در برابر این تخلف صریح دولت فاشیستی زلنسکی به علت حمایت تروئیکای اروپایی سکوت کرده و مجدد بر بی کفایتی سازمان ملل و نگاه سیاسی این مجموعه که وظیفه پیگیری حقوق ذاتی کشورها را دارد صحه گذاشته اند.
در محل سقوط هلیکوپتر در برواری اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2023
چندرسانه ای
تصاویر سقوط بالگرد در منطقه کی یف و کشته شدن وزیر کشور اوکراین
در طول حدود یک سال گذشته زلنسکی با مشورت آمریکا چندین اقدام مشابه ضد انسانی دیگر علیه مردم اوکراین برای صحنه سازی علیه روسیه انجام داده، کشتار مردم بوچا توسط نازی های آزوف و چیدن جنازه ها در کنار هم برای طراحی نمایش ضد روسی با دعوت از دهها خبرنگار خارجی که در 14 فروردین 1401 صورت گرفت، نمونه ای دردناک از اوج قساوت نازی های اوکراینی و قربانی کردن مردم بی دفاع برای ساخت فیلم هالیوودی علیه روسیه بود.
نبش قبر، در قبرستان های خارکف در مناطق ( کازچیا لوپان، ولیکی بورلوک، شیپوواتویه، خاتنویه) و خارج کردن اجساد کشته شدگان که اغلب در ضد حمله اوکراین توسط نئونازی های اوکراینی کشته شده بودند، و دستکاری جنازه ها و شلیک به جنازه کشته شده ها و قرار دادن آنها در چاله های جدا برای ایجاد طراحی تبلیغاتی علیه روسیه یکی دیگر از اقدامات وحشتناک و فارغ از تصوری است که نازی های اوکراینی با مشورت کمپین های تبلیغاتی و قدرت نرمی آمریکایی در دی ماه اخیر انجام داده اند.
این اقدام ضد بشری سربازان زلنسکی و هتک حرمت به جنازه اتباع این کشور نیز یکی از هزاران نمونه از رفتارهای ضد بشری این ائتلاف است که می توانیم به درستی آنها را ائتلاف شیطانی بنامیم.
نماینده روسیه چشم انداز تمدید پیمان استارت نو در دوره حکومت بایدن را ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2023
نبنزیا: روسیه با شکل گیری دیکتاتوری ضد مسیحیت در اوکراین کنار نخواهد آمد
در کنار افشای تصاویری از سربازان اوکراینی و مزدوران خارجی در منطقه آرتیوموفسک که در حال آماده سازی سلاح های شیمیایی برای انفجار در مناطق مسکونی و صحنه سازی عملیات شیمیایی برای متهم کردن روسیه بودند، دقیقا مانند اقداماتی که داعش در سوریه انجام می داد، رفتارهای دیگری هم از این کمپین تبلیغاتی مشاهده شده که نمونه آن صحنه معروف انتشار تصاویری از خانمی باردار بود که مثلا در اثر اصابت موشک روس ها به بیمارستانی در شهر ماریوپل زخمی شده بود و شدیدا رسانه های غربگرا در کشورهای مختلف با انتشار تصاویر این زن به منظور تحریک عواطف عمومی ضد روسی پرداختند و چند روز بعد نیز خبر کشته شدن او را شدیدا منتشر نمودند.
این خبر به صورت هماهنگ و هدایت شده در حالی تیتر یک رسانه های غربگرا گردید، که چند هفته بعد با آزادسازی شهر ماریوپل توسط ارتش روسیه، این خانم جوان خودش را به روس ها معرفی کرد و مشخص شد او هم زنده و سالم است و هم اصلا باردار نبوده و یک مدل اینستاگرامی است که با هماهنگی نیروهای گردان آزوف اوکراین اقدام به بازی در این صحنه سازی تبلیغاتی نموده است!
بعد از انتشار ویدئوی این دختر جوان و افشای این پروژه تبلیغاتی دروغین، مجدد شاهد بودیم غرب در برابر این دروغ پراکنی سکوت کرد!
اشاره به تک تک برنامه های اوکراین در این کلان پروژه کثیف تبلیغاتی ضد انسانی منجر به نوشتن چندین کتاب خواهد شد، لذا آنچه مهم است تبیین حقایق ابعاد مختلف نبردی است که امروز روس ها به عنوان خط مقدم جلوگیری از یک فتنه بزرگ ضد انسانی توسط آمریکا علیه همه جهانیان در حال انجام هستند .
افشای ترفندهای غیر اخلاقی تبلیغاتی آمریکایی ها برای ترویج روس هراسی در شرایطی که غرب تمام رسانه های وابسته به روسیه را تحریم و سانسور نموده و حتی برخی سردبیران و خبرنگاران خبرگزاری های وابسته به روسیه یا در لیست تحریم و ترور فاشیست ها قرار گرفته اند و یا مانند آقای مراد قاسم سردبیر خبرگزاری اسپوتنیک با اتهامات واهی توسط لتونی دستگیر شده اند، امری ضروی و انسانی تلقی می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала