ورود کمپانی‌های ساعت سازی به دعوای زوج معروف هنری ورزشی+عکس

© AFP 2023 / Lluis Geneورود کمپانی‌های ساعت سازی به دعوای زوج معروف هنری ورزشی+عکس، ویدئو
ورود کمپانی‌های ساعت سازی به دعوای زوج معروف هنری ورزشی+عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.01.2023
اشتراک
در ادامه‌ی جنجال ادامه دار جدایی پیکه و شکیرا، رولکس و کاسیو نیز به ناچار وارد این ماجرا شدند.
به گزارش اسپوتنیک، شکیرا روز پنجشنبه آهنگ جدیدی منتشر کرد که در آن مستقیما جرارد پیکه و دوست دختر جدیدش کلارا چیا را مورد نقد قرار داد. این آهنگ، در یوتیوب در کمتر از ۲۴ ساعت بیش از ۶۳ میلیون بار مورد بازدید قرار گرفت. او در متن ترانه به رفتارهای پیکه، همسر سابقش اشاره می‌کند و او را عامل جدایی‌شان عنوان کرد.
شکیرا در بخشی از آهنگ ضمن اینکه خود را به یک فراری و رولکس تشبیه کرده، می‌گوید ارزش من بیشتر از دو برابر آن دختر ۲۲ ساله است. او پیکه را نیز به یک رنو توئینگو و یک کاسیو تشبیه کرد و دوست دخترش را به سخره گرفت. انتشار این آهنگ که در آن شکیرا می‌گوید: "تو یه فراری و با رنو توئینگو عوض کردی، یه ساعت رولکس رو با یک ساعت کاسیو، زیاد باشگاه میری ولی کمی هم رو مغزت کار کن!" بازخوردهای متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
این موضوع ابتدا با واکنش مجازی "کلارا چیا" دوس دختر پیکه مواجه شد که البته به سرعت از حساب وی پاک شد؛ اما پس از او، کمپانی معروف ساعت کاسیو به متن ترانه شکیرا واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: "شکیرا، ممکن است ما رولکس نباشیم اما مشتریان ما به ما وفادار هستند برای دفاع از ساعت‌هایمان باید بگوییم که عمر باتری آنها بیشتر از رابطه تو با پیکه است!"
جرارد پیکه هم، در جریان یکی از استریم‌های روز جمعه، با کنایه پاسخ شکیرا را داد و با اشاره به ساعت خاکستری کاسیوی در دستش گفت: "این ساعت یک عمر ماندگار خواهد بود."
در ویدئویی که یک پیکه با حضور دوستانش به حرف‌های شکیرا پاسخ داد و گفت: "فکر می‌کنم به خاطر آهنگ شکیرا بود، به همین دلیل است که کاسیو از ما حمایت می‌کند."
دو شرکت کاسیو و رنو اعلام کرده‌اند که اسپانسر مالی لیگ پادشاهی پیکه خواهند شد. شرکت ساعت‌سازی کاسیو در آخرین استریم تبلیغاتی خود در یوتیوب اعلام کرده که تصمیم دارد از لیگ پادشاهی پیکه حمایت و خود را به عنوان اسپانسر مسابقات معرفی کرده است. همچنین در این ویدئو گفته شد که کاسیو به اندازه عمر شما دوام دارد که اشاره به رابطه کلارا چیا و جرارد پیکه دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала