رسانه ها می نویسند بایدن به سرویس مخفی خود اعتماد ندارد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.01.2023
اشتراک
پرتال وکس می نویسد که بایدن به سرویس مخفی خود اعتماد ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش پرتال وکس، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به سرویس مخفی خود اعتماد ندارد و معتقد است که ماموران به او دروغ می گویند، به نقل از کتاب آتی کریس ویپل درباره رهبر آمریکا، "مبارزه یک عمر".
بر اساس کتاب جدیدی (مبارزه یک عمر اثر کریس ویپل) که نگاهی درونی به کاخ سفید بایدن ارائه می دهد، رئیس‌جمهور آمریکا به اندازه‌ای به سرویس مخفی اعتماد ندارد که آشکارا در مقابل ماموران صحبت کند و معتقد است که آنها در مورد حادثه سگ بایدن که مامور را گاز گرفته بود دروغ گفته‌اند.
این کتاب که در 17 ژانویه منتشر می‌شود، قسمتی را توصیف می‌کند که بایدن کاخ سفید را به یکی از دوستانش نشان داد و ظاهراً به مکانی اشاره کرد که سگش مامور را گاز گرفت، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که سرویس مخفی هرگز آنجا نبوده است. این نشریه نشان می دهد که این حادثه رخ نداده است.
در این گزارش آمده است که کاخ سفید در مورد این داده ها اظهار نظری نکرده است، و این نشان می دهد که نویسنده فرصتی برای اثبات صحت آنچه که شرح داده شده است را نداده است.
در این گزارش آمده است که بایدن ظاهراً نگران این است که بسیاری از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سرویس مخفی باقی مانده باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала