نماینده روسیه از برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین خبر داد

© AFP 2023 / DON EMMERTدیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل
دیمیتری پولیانسکی معاون اول سفیر فدراسیون روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
اشتراک
دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، از برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره اوکراین در 17 ژانویه خبر داد که به پیشنهاد مسکو تشکیل می شود.
به گزارش اسپوتنیک، نشست دیگر شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد اوکراین، همانطور که قبلاً اطلاع داده شده بود، 13 ژانویه برگزار می شود.
پولیانسکی در کانال تلگرامی خود نوشت: "من فعلاً وارد جزئیات درباره آنچه در شورای امنیت با پیشنهاد ما در مورد اوکراین در 17 ژانویه (ساعت 23 و 39 دقیقه به وقت تهران) رخ خواهد داد، نمی شوم – بگذار مخالفان ما در حال حاضر در ابهام به سر ببرند(اگرچه قبلاً آنها عادت کرده اند که ما تلاش می کنیم با مطرح کردن موضوع ناخوشایند برای آنها به نشست ضد روسی آنها پاسخ دهیم".
ساختمان وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2023
انتصاب فرمانده جدید عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین
علاوه بر این، به گفته وی، روسیه 20 ژانویه، ساعت 19:00 به وقت مسکو، نشست غیررسمی شورای امنیت در مورد گلوله باران دونباس در دسامبر را برگزار خواهد کرد.
این دیپلمات روس خاطرنشان کرد : "سخنرانان و فاکت جالبی وجود خواهد داشت - همانطور که می دانید در چنین جلساتی، برخلاف جلسات رسمی شورای امنیت، ما می توانیم مطالب ویدئویی و عکس را نشان دهیم. دیرتر در اینباره خواهم نوشت".
از 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند." هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت خود روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала