- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در آمریکا در خصوص موفقیت های روسیه در برابر ناتو ابراز نظر کردند

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Военнослужащие во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
اشتراک
جفری یانگ سیاستمدار جمهوری خواه برتری نیروی هوایی روسیه بر نیروهای ناتو در مناقشه اوکراین را قاطع نامید.
جفری یانگ سیاستمدار جمهوری خواه و نامزد پست فرمانداری ایالت کنتاکی در صفحه توئیتر خود اظهار کرد که نیروهای مسلح روسیه با قاطعیت در جریان درگیری در اوکراین بر ارتش اوکراین و نیرهای ناتو پیروز می شوند.
Дым над Соледаром в Донецкой области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شهر سولدار آزاد شد
وی اعلام کرد: "اوکراین و ناتو همچون گذشته با قاطعیت شکست می خورند و روسیه همچون سابق با اطمینان پیروز می شود. از ابتدای سال 2022 این داستان این چنین بوده، چنین شرایطی اینک نیز حفظ شده است". به عقیده این سیاستمدار "اوکراین و نیروهای ناتو نمی توانند پیروز شوند، و روسیه نمی تواند در این درگیری شکست بخورد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала