بایدن به نگهداری اسناد محرمانه در خانه خود اعتراف کرد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2023
اشتراک
جو بایدن اعتراف کرد که اسناد محرمانه ای در منزل وی در کتابخانه شخصی نگهداری می شدند.
ریچارد سوبر مشاور ویژن کاخ سفید اعلام کرد که حقوقدانان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا "تعداد کمی " اسناد محرمانه مربوط به دوران معاونت ریاست جمهوری وی را در گاراژ مشخصی شخصی او در شهر ویلمینگتون پیدا کرده اند.
این برای دومن بار است که چنین مدارکی در اماکن شخصی مربوط به رئیس جمهوری آمریکا پیدا می شوند و می توانند برای بایدن پیامدهای حقوقی، سیاسی و مربوط به جایگاه وی را بدلیل نقض قوانین نگهداری از اسناد کاری، به همراه داشته باشند.
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2023
افشای اطلاعات مربوط به ایران و اوکراین در میان اسناد محرمانه پیدا شده در دفتر سابق بایدن
در بیانیه کاخ سفید آمده است: "حقوق دانان در بین اسناد شخصی و سیاسی، تعدا محدودی از یادداشت های ولت اوباما- بایدن را با مهر محرمانه پیدا کرده اند. تمامی این مدارک بغیر از یکی از آنها در انباری گاراژ اقامتگاه رئیس جمهور در ویلمیگتون یافته شده اند".
یک مدرک دیگر در اتاقی یافته شده که به گاراژ راه داشته است. حقوق دانان همچنین خانه ساحلی بایدن در رهبوت- بیچ را نیز جستجو کرده اند، ل در آنجا هیچ چیزی را پیدا نکرده اند.
سوبر همچنین اذعان کرد: "کاخ سفید به همکاری با بررسی های در حال انجام توسط وزارت دادگستری ادامه می دهد".
شایان ذکر است که بخش اول مدارک محرمانه ای که بایدن می توانسته با خود از کاخ سفید خارج و بعنوان یک شخصیت حقیقی از آن استفاده نماید را در دفتر وی در مرکز کارشناسی او در واشنگتن پیدا کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала