- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوشیلین: مرکز سولدار تحت کنترل نظامیان روس قرار دارد

© Sputnik / Gennady Dubovoy /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы подразделения полка полиции специального назначения имени Героя России Ахмата-Хаджи Кадырова в ЛНР
Бойцы подразделения полка полиции специального назначения имени Героя России Ахмата-Хаджи Кадырова в ЛНР - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2023
اشتراک
دنیس پوشیلین رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک: مرکز سولدار در اختیار نیروهای روسی قرار دارد
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد که مرکز سولدار در اختیار نیروهای روسی قرار دارد.
Генсек альянса Йенс Столтенберг во время выступления в Брюсселе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2023
ناتو از اتمام ذخایر تسلیحات نظامی خود خبر داد
وی در پخش شبکه اول تلویزیون روسیه اعلام کرد: "در سولدار بنا بر آخرین اخبار، مرکز شهر سولدار تحت کنترل نیروهای "واگنر" قرار دارند و در اینجا بچه ها هم از این سمت و هم از سمت دیگر در موضع خود مستحکم شده اند. آنها بشکل موثری در حال پیش روی هستند".
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین آن را وظیفه حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала