روسیه زرادخانه سلاح های ضربتی خود را گسترش خواهد داد

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر شویگو حفظ صلح در قره باغ را از جمله اولویت ها برای مسکو اعلام کرد
شویگو حفظ صلح در قره باغ را از جمله  اولویت ها برای مسکو اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.01.2023
اشتراک
شویگو: نیروهای روسی به زودی زرادخانه سلاح های ضربتی را گسترش خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در یک کنفرانس موضوعی گفت: نیروهای مسلح روسیه به زودی زرادخانه سلاح های ضربتی خود را گسترش خواهند داد.
وی افزود: ما به توسعه سه گانه هسته ای و حفظ آمادگی رزمی آن ادامه خواهیم داد، زیرا سپر هسته ای ضامن اصلی حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ما بوده و هست.
شویگو یادآور شد که رئیس جمهور روسیه وظایف اصلی را برای این وزارتخانه تعیین کرده بود که مهمترین آنها اتخاذ اقدامات جامع برای ارتقای کیفی نیروهای مسلح و افزایش توان رزمی آنها بود.
وزیر گفت: ما باید به طور مداوم تجربیات گروه های خود در اوکراین و سوریه را تجزیه و تحلیل و نظام مند کنیم و برنامه های آموزشی برای پرسنل و برنامه هایی برای تامین تجهیزات نظامی بر اساس آن تهیه کنیم. رویه به دست آمده توسط نیروهای ما باید مبنایی برای بهبود نبرد شود.
علاوه بر این، قرار است توانایی های رزمی نیروهای هوافضا افزایش یابد. به عنوان مثال، کار جنگنده ها و بمب افکن ها در حوزه بهره برداری از سیستم های مدرن پدافند هوایی، همچنین برای بهبود پهپادهای در حال خدمت برنامه ریزی شده است.
وزیر ارتباطات افزود: ما نیازمند بهبود سیستم مدیریت و ارتباطات هستیم و برای این منظور از فناوری‌های هوش مصنوعی به طور فعال استفاده خواهیم کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала