حقیقت ناراحت کننده ای در مورد بایدن و زلنسکی در آمریکا بیان شد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن و زلنسکی
 بایدن و زلنسکی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2023
اشتراک
ریچارد ولف، اقتصاددان آمریکایی خاطرنشان ساخت ولودیمیر زلنسکی و جو بایدن، روسای جمهور اوکراین و ایالات متحده آمریکا به خسارات و ضررهای عظیم مبارزه خود اعتراف نمی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وی در توییتر نوشت: "کوین مک کارتی (رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده) می گوید "هر چقدر که لازم باشد" مبارزه خواهد کرد. زلنسکی و بایدن همین را می گویند اما هیچکدام از آنها خسارات و ضرر های عظیم مبارزه خود برای دیگران را قبول ندارند. همه آنها فقط دیگران را مقصر می دانند."
سیاستمداران و کارشناسان غربی بارها از ایالات متحده و اتحادیه اروپا به دلیل طولانی کردن عمدی درگیری در اوکراین با تامین تسلیحات برای نیروهای مسلح اوکراین و حمایت مالی از رژیم کی یف انتقاد کرده اند. روسیه هشدار داده است که محموله های مهمات از کشورهای غربی به یک هدف قانونی برای نیروهای هوافضا در جمهوری همسایه تبدیل خواهد شد.
روسیه از 24 فوریه سال 2022 عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." به گفته رئیس جمهور روسیه ، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала