در ایالات متحده زلنسکی را مورد استهزا قرار دادند

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.01.2023
اشتراک
بکر، روزنامه نگار فاکس نیوز به زلنسکی توصیه کرد که دست از سر آمریکایی ها بردارد.
به گزارش اسپوتنیک، کایل بکر، روزنامه ‌نگار فاکس نیوز و نیوزمکس در توییتر خود نوشت که ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین دیگر نباید به بودجه اختصاص داده شده برای کمک به کی یف از بودجه دولت آمریکا متکی باشد.
رهبر اوکراین پیشتر با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود انتخاب کوین مک کارتی را به عنوان رئیس کنگره تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که حمایت از کاخ سفید پایدار بماند و منجر به "پیروزی" کی یف شود. .

بکر به زلنسکی پاسخ داد: “مالیات دهندگان خود را پیدا کن!”

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه از بزرگترین بسته کمکی 3 میلیارد دلاری در تاریخ به اوکراین خبر داد. همانطور که در بیانیه ای که پنتاگون منتشر کرد، این بسته شامل موشک های دفاع هوایی ریم 7 Sea Sparrow با هدایت راداری بود.
علاوه بر این، پنجاه خودروی جنگی پیاده نظام بردلی، یکصد نفربر زرهی م -113، پانصد موشک ضد تانک، مهمات سامانه های موشک پرتاب چندگانه هیماریس، هویتزر، ده ها هزار گلوله توپ و خمپاره به اوکراین تحویل داده خواهد شد. واشنگتن همچنین از اختصاص 682 میلیون دلار به کشورهای بلوک شرق ناتو برای خرید تسلیحات اهدایی آنها خبر داد.
با وجود این، درخواست‌ها در کنگره آمریکا به طور فزاینده‌ای شنیده می‌شود که از خرج کردن پول شهروندان آمریکایی برای حمایت از رژیم زلنسکی خودداری شود. اکثر اوقات جمهوری خواهان این اظهارات را بیان می کنند. خود مک کارتی پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد جلوی هزینه های بیهوده واشنگتن و رشد بدهی های عمومی این کشور را بگیرد.
در جریان عملیات ویژه روسیه برای حفاظت از دونباس که در 24 فوریه آغاز شد، کشورهای غربی به رهبری ایالات متحده همچنان به پمپاژ کی یف با سلاح و کمک اطلاعاتی ادامه می دهند و زرادخانه های خود را ویران و تحلیل می برند. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری بارها اعلام کرده است که تداوم تامین تجهیزات نظامی منجر به تشدید درگیری می شود و نوید خوبی برای اوکراین ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала