رسانه ها: آمریکا می خواهد ترفند توافقات مینسک را تکرار کند

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaکی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.01.2023
اشتراک
Rebelión: ایالات متحده می خواهد اوکراین را مجبور به امضای توافقی کند که اجرا نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته فابریزیو، مقاله نویس Rebelión، ایالات متحده از بحران اوکراین که سازماندهی کرده بود، سود مورد نظر خود را به دست آورد، بنابراین اکنون به نفع آنهاست که با یک معاهده صلح، ترفندی را انجام دهند که از پیش کی‌یف نمی تواند آن را اجرا کند، طبق نمونه قراردادهای مینسک.
ادامه درگیری بار بزرگی بر دوش واشنگتن و بروکسل خواهد گذاشت و هیچ شانسی برای پیروزی در میدان وجود ندارد. گران نخواهد بود و مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.
این روزنامه نگار پیشنهاد کرد که اکنون ایالات متحده توافقی را ترویج خواهد کرد که کی‌یف به آن عمل نخواهد کرد، همانطور که در مورد توافقنامه های مینسک انجام شد.
پیش از این، مرکل، صدراعظم سابق آلمان در مصاحبه با روزنامه Die Zeit اعتراف کرد که هدف از توافقات مینسک تلاش برای دادن زمان به اوکراین برای تقویت بود. او همچنین ابراز عقیده کرد که در سال 2014 ناتو نتوانست به کی‌یف تسلیحات را در حجم مورد نیاز در اختیار کی‌یف بگذارد، آنگونه که این ائتلاف اکنون این کار را انجام می‌دهد. فرانسوا اولاند، رئیس جمهور سابق فرانسه نیز به نوبه خود گفت که شایستگی توافقات مینسک در این است که کی‌یف فرصت تقویت پتانسیل نظامی خود را به دست آورد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала