- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

راگوزین ترکش خمپاره ای که وی را مجروح کرده بود را برای سفیر فرانسه فرستاد+عکس

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiروسیه در سال جاری 109 فروند جنگنده و 186 بالگرد نظامی تولید کرد
روسیه در سال جاری 109 فروند جنگنده و 186 بالگرد نظامی تولید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.01.2023
اشتراک
راگوزین ترکش خمپاره توپ جنگی سزار که وی را مجروح کرده بود را برای سفیر فرانسه در روسیه فرستاد.
دمیتری راگوزین رئیس تیم ویژه مشاوران جنگی "سارسکیه ولکی" ترکش توپ حنگی سزار خارج شده از گردن خود را برای پیر لوی سفیر فرانسه در مسکو فرستاد.
در پیام راگوزین به سفیر فرانسه آمده است: "در این پاکت نامه به همراه نامه من، شما ترکش خمپاره پرتاب شده توسط توپ جنگی 155 میلی متری خودکار سزار را می بینید. ان ترکش از شانه راست من عبور کرده و در مهره پنجم گردن من تنها در فاصله یک میلی متری از آنکه مرا بکشد و یا یک معلول بی حرکت کند، متوقف شد".
رئیس سابق شرکت "روس کاسموس" افزود که این خمپاره دو نفر از دوستان وی را کشته است.
راگوزین افزود: "این افراد من و شما را در سفر به بایکانور همراهی کردند و شما دست انها را فشردید. اینک آنها با اسلحه ای کشته شدند که کشور شما به اوکراین ارسال کرده است. احتمالا شما می دانید که چه تعداد افراد غیر نظامی در مجموع در دونتسک و شهرهای حاشیه خطوط مقدم در نووراسیا توسط تسلیحات و مزدوران فرانسوی کشته شده اند. این افراد صدها نفر می شوند که کودکان نیز در بین آنها هستند".
وی ابراز امیدواری کرد که سفیر میزان مسئولیت خود بابت این قتلها را درک می کند.
 دیمیتری روگوزین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سیاستمدار مشهور روس در جریان گلوله باران شهر دونتسک توسط ارتش اوکراین مجروح شد + فیلم
این مشاور نظامی در پایان نامه خود نوشت: " از شما می خواهم که ترکش هایی که توسط پزشکان از مهره های من خارج شده اند را برای امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه بفرستید. و به وی بگویید که هیچکس از مسئولیت خود بابت جنایات جنگی فرانسه، ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، آلمان و سایر کشورهای ناتو در دانباس فرار نخواهد کرد".
شایان ذکر است که دمیتری راگوزین رئیس سابق شرکت "روس کاسموس" روز 22 دسامبر در نتیجه حمله خمپاره ای نیروهای اوکراینی به هتل محل اقامت وی در دونتسک مجروح شد و بعدا برای عمل جراحی به مسکو منتقل شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала