پادشاه بریتانیا در سخنرانی کریسمس به موضوع بحران در این کشور اشاره کرد

© Sputnik / Скриншот видеообращения в эфире телеканала Sky NewsКарл III впервые выступил с официальным обращением, которое транслировалось в эфире телеканала Sky News
Карл III впервые выступил с официальным обращением, которое транслировалось в эфире телеканала Sky News - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.12.2022
اشتراک
چارلز سوم اولین سخنرانی کریسمس خود را به عنوان پادشاه بریتانیا ایراد کرد و به مشکلات اقتصادی پیش روی بریتانیا اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پادشاه بریتانیا در سخنرانی خود به مناسبت کریسمس در کلیسای سنت جرج که از کانال یوتیوب کاخ باکینگهام پخش شد، به مادرش ملکه الیزابت دوم و پدرش شاهزاده فیلیپ ادای احترام کرد و به خاطر دریافت "نامه ها، کارت ها و پیام های بسیار تاثیرگذار"در ارتباط با مرگ ملکه در ماه سپتامبر، از همگی تشکر کرد.
چارلز سوم به مشکلات اقتصادی که بریتانیایی ها در این سال با آن مواجه بودند اشاره کرد و از کسانی که "در خانه به دنبال راه هایی برای پرداخت صورت حساب ها و تغذیه و گرم کردن خانواده های خود هستند، حمایت و تشکر کرد.
پیش از این، اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا در مراسم کریسمس در کلیسای وست مینستر لندن به ملکه الیزابت دوم ادای احترام کردند. در این مراسم شاه چارلز سوم، ملکه همسر کامیلا، شاهزاده ویلیام ولز به همراه همسرش و فرزندانشان حضور داشتند. در مجموع حدود 1.8 هزار نفر در این مراسم شرکت کردند.
الیزابت دوم ملکه بریتانیا که بیش از 70 سال بر این کشور حکومت کرد، در 8 سپتامبر در سن 96 سالگی در اسکاتلند درگذشت. شاهزاده چارلز با نام چارلز سوم به پادشاهی رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала