- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوشیلین: نظامیان اوکراینی 130 شلیک به جمهوری خلق دونتسک داشتند

© Sputnik / Viktor Tolochkoنشست گروه تماس در خصوص اوکراین احتمالا نهم مه برگزار می شود
نشست گروه تماس در خصوص اوکراین احتمالا نهم مه برگزار می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2022
اشتراک
سرپرست ریاست جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد که نظامیان اوکراینی روز سه شنبه 130 شلیک به جمهوری خلق دونتسک داشتند که در نتیجه آن 4 نفر کشته و 19 نفر مجروح شدند.
دنیس پوشیلین سرپرست ریاست جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد که نظامیان اوکراینی روز سه شنبه بیش از 130 پرتابه کالیبر متفاوت را به قلمرو این جمهوری شلیک کرده اند که در نتیجه آن 4 نفر جان خود را از دست داده و 19 شهروند غیر نظامی مجروح شده اند.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: "تنها امروز دشمن 130 پرتابه کالیبر مختلف، شامل موشک های "گراد" را به این جمهوری شلیک کرده است. این تسلیحات اوکراینی جان چهار نفر را گرفتند و 19 هموطن ما را مجروح کردند".
پوشیلین همچنین گلوله باران های نظامیان اوکراینی را وحشیانه و متعصبانه نامید که هیچ هدف مشخصی ندارند که در این راستا از روسای نهادهای دولتی و خصوصی خواست تا حد امکان تعداد کارکنان خود که در طول روز کار می کنند، را کاهش دهند.
وی افزود: "مهمترین چیز- زنگی و سلامتی شهروندان ما است. ما می بایست برای ایشان تا جای امکان در شرایط کنونی امنیت ایجاد کنیم... ارامتر که شد، کار و تحصیل را از سر خواهیم گرفت. اما فعلا دشمن تیراندازی دیوانه واری را به خانه های غیرنظامیان صورت می دهد، از شما می خواهم در پناهگاه ها بمانید".
نیروهای مسلح اوکراین دونتسک، مایورسک و ترویتسکویه را گلوله باران کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح اوکراین دونتسک، مایورسک و ترویتسکویه را گلوله باران کردند
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала