اظهارات بورل در مورد اوکراین، کاربران اینترنت را شوکه کرد

© AFP 2023 / John Thysجوزپ بورل، رئیس نهاد دیپلماسی اتحادیه اروپا
جوزپ بورل، رئیس نهاد دیپلماسی  اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2022
اشتراک
کاربران توییتر به طور فعال درباره بیانیه جوزپ بورل، رئیس نهاد دیپلماسی اتحادیه اروپا بحث می کنند که اظهار داشته بود، هر چه اوکراین بیشتر دچار ویرانی شود، شانس آن برای پیوستن به اتحادیه اروپا بیشتر می شود.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از کاربران نوشت: "ابتدا "تا آخرین اوکراینی" برای داشتن شانس پیوستن به ناتو، حالا "تا آخرین سنگ" برای افزایش شانس پیوستن به اتحادیه اروپا."
یکی دیگر از کاربران از وی حمایت کرده و نوشت: "اتحادیه اروپا مشکلات اقتصادی زیادی دارد و پذیرش اوکراین می تواند این اتحادیه را کاملاً از بین ببرد.
سومی گفت: "هدف اصلی غرب این است که اوکراین را تا آنجا که ممکن است نابود کند و در این فرآیند آسیب هر چه بیشتری به روسیه وارد کند."
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2022
بلینکن: نقشی در حملات اخیر اوکراین به خاک روسیه نداشتیم
کاربر دیگری نظر خود را به اشتراک گذاشت و نوشت: "غرب بر نابودی حداکثری اوکراین پافشاری می‌کند، زیرا آنها می‌دانند که هر چه این درگیری ادامه یابد، نفرت بین مردمانی که زمانی برادر بوده‌اند افزایش می‌یابد و حل و فصل این درگیری آن نسل‌های بسیار زیادی طول می‌کشد."
یک نفر دیگر از کاربران در پایان گفت: "هر چه اوکراین بیشتر در معرض تخریب قرار گیرد، احتمال فرو رفتن آن در هرج و مرج بیشتر می شود. همین حالا مذاکره کنید و جان مردم را نجات دهید."
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا، در سمپوزیومی که توسط موسسه ژاک دلور در پاریس برگزار شد، اظهارات خود را بیان کرده بود.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. در این شرایط ، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به ارسال انبوه سلاح به رژیم کی یف ادامه می دهند و ده ها میلیارد دلار برای این کار اختصاص می دهند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و وسایل نقلیه حامل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала