- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای مسلح اوکراین دونتسک، مایورسک و ترویتسکویه را گلوله باران کردند

نیروهای مسلح اوکراین دونتسک، مایورسک و ترویتسکویه را گلوله باران کردند
نیروهای مسلح اوکراین دونتسک، مایورسک و ترویتسکویه را گلوله باران کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
نمایندگی جمهوری خلق دونتسک: نیروهای مسلح اوکراین دونتسک، مایورسک و ترویتسکویه را گلوله باران کردند، 20 گلوله به این مناطق شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین اعلام کرد: نیروهای اوکراینی دونتسک، مایورسک و ترویتسکویه را در جمهوری خلق دونتسک گلوله باران کردند و در مجموع 20 گلوله با کالیبرهای 152 و 155 میلی متری شلیک کردند.
در پیام های نمایندگی در کانال تلگرام آمده است: گلوله باران از طرف نیروهای مسلح اوکراین در مسیرهای زیر ثبت شد: 11.20 - شهرک کراسنوگروفکا - شهر دونتسک (مناطق کیروف، کویبیشفسکی): سه گلوله با کالیبر 155 میلی متر شلیک شدند ... 11:22 - شهرک کراسنوگروفکا - شهر دونتسک (منطقه پتروفسکی): سه گلوله با کالیبر 152 میلی متر شلیک شدند ... 11:30 - شهرک نتایلوو - شهر دونتسک ( منطقه کویبیشفسکی): سه گلوله با کالیبر 155 میلی متر شلیک شدند.
این نمایندگی افزود که در ساعت 11:00 صبح، نیروهای اوکراینی پنج گلوله با کالیبر 152 میلی متری را به سمت روستای مایورسک شلیک کردند، در ساعت 11:50 صبح - شش گلوله با همان کالیبر به سمت روستای ترویتسکوئه شلیک شدند.
توپخانه با کالیبر 155 میلی متر توسط کشورهای ناتو استفاده می شود. ایالات متحده هویتزرهای دوربرد M777 با کالیبر 155 میلی متری را به کی‌یف عرضه کرد، نیروهای اوکراینی فعالانه از آنها برای گلوله باران شهرهای جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک استفاده می کنند. همچنین تجهیزات توپخانه PzH 2000 آلمانی، توپ های خودکششی کراب لهستانی و توپ های خودکششی سزار فرانسوی با استفاده از گلوله های این کالیبر در اختیار نیروهای اوکراینی قرار گرفت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала