نواک: روسیه سقف قیمت نفت را نمی پذیرد حتی اگر مجبور شود تولید خود را کاهش دهد

روسیه سقف قیمت نفت را نمی پذیرد حتی اگر مجبور شود تولید خود را کاهش دهد
روسیه سقف قیمت نفت را نمی پذیرد حتی اگر مجبور شود تولید خود را کاهش دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
معاون نخست وزیر روسیه: مسکو نفت و فرآورده های نفتی را تنها بر اساس شرایط بازار خواهد فروخت، حتی اگر مجبور به کاهش تولید شود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه گفت: موضع مسکو در مورد سقف قیمت نفت بدون تغییر باقی می ماند: این یک ابزار خشن و غیر بازاری است و روسیه نفت و محصولات نفتی را تنها بر اساس شرایط بازار عرضه خواهد کرد، حتی اگر مجبور به کاهش تولید شود.
نواک در مورد مکانیسم معرفی شده توسط غرب برای محدود کردن قیمت نفت روسیه افزود: می خواهم تأکید کنم که موضع ما تغییری نکرده است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در این باره صحبت کرد و دولت بارها گفته است که ما معتقدیم این ابزار غیربازاری، ناکارآمد و بر خلاف تمام قوانین و مقررات سازمان تجارت جهانی و مداخله فاحش در بازار است.
سفارت روسیه در امریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.12.2022
واکنش روسیه به تعیین سقف قیمت نفت
معاون نخست وزیر افزود: نفت و فرآورده های نفتی را به کشورهایی که با شرایط بازار با ما همکاری کنند، می فروشیم، حتی اگر مجبور باشیم تا حدودی تولید را کاهش دهیم.
وی ادامه داد: مکانیسم هایی در حال کار است که اجازه می دهد از عرضه سوخت به کشورهایی که سقف قیمتی در آنها تعیین می شود اجتناب شود. بازار نفت از جمله در پس زمینه شیوع ویروس کرونا در چین نامشخص است. اما در عین حال نسبت به دو ماه پیش وضعیت بهتری دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала