رسانه: ماسک درباره ازسرگیری تبلیغات در توییتر خبر داد

© AFP 2023 / Britta Pedersenشوخی ایلان ماسک در مورد تلاش برای تصرف روسیه
شوخی ایلان ماسک در مورد تلاش برای تصرف روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.12.2022
اشتراک
بلومبرگ: ماسک می گوید اپل تبلیغات در توییتر را از سر گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، به گزارش بلومبرگ، مالک جدید توییتر، میلیاردر، ایلان ماسک، گفت که اپل تبلیغات خود را در این شبکه اجتماعی از سر گرفته است.
ماسک قبلاً از اپل به دلیل توقف تبلیغات در توییتر انتقاد کرده بود و گفته بود که از آزادی بیان در آمریکا متنفر است. ماسک همچنین یک نظرسنجی در رسانه های اجتماعی در مورد اینکه آیا اپل باید لیست کامل اقدامات سانسوری انجام شده که بر مشتریانش تأثیر گذاشته است را منتشر کند یا نه، و شکایت کرد که اپل و گوگل دسترسی به بسیاری از اینترنت را کنترل می کنند. از جمله، مالک توییتر گفت که اپل تهدید می کند که شبکه اجتماعی را از فروشگاه برنامه حذف می کند، اما بعداً از شرکت تضمین هایی دریافت کرد که این شبکه اجتماعی در کاتالوگ باقی خواهد ماند.
ایلان ماسک گفت اپل تبلیغات در توییتر را "به طور کامل" از سر گرفته است و به کاهش تنش جنگ بین دو شرکت قدرتمند فناوری جهان ادامه می دهد.
بلومبرگ خاطرنشان می کند که ماسک این خبر را در جریان کنفرانس از طریق چت صوتی توییتر اسپیس اعلام کرد. در همان مکان، این کارآفرین اضافه کرد که اپل بزرگترین تبلیغ کننده در این شبکه اجتماعی است.
در پایان ماه اکتبر، ماسک سرانجام قرارداد 44 میلیارد دلاری برای تصاحب توییتر را بست. وی قول داد دست به آزادسازی سیاست تحریریه شبکه اجتماعی که به دلیل سانسور شدید مورد انتقاد گسترده قرار گرفته بود، زده و شورای تعدیل محتوا ایجاد کند، اما تا زمانی که این شورا کار نمی کند، درباره سیاست تحریریه و بازگرداندن حساب های مسدود شده تصمیمات جهانی نگیرید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала