درخواست مالی جدید زلنسکی از آمریکا

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2022
اشتراک
مونیکا شوالتر، ستون نویس مشهورنشریه آمریکایی از درخواست ولودیمیر زلنسکی برای کمک مالی جدید ایالات متحده خشمگین شد.
به گزارش اسپوتنیک، شوالتر ستون نویس نشریه American Thinker نوشت:" به نظر می رسد برای او بسیار آسان است که از "عمو سام" پول بیشتری دریافت کند، و جو بایدن نیز از ملاقات با او همیشه خوشحال است. بنابراین اکنون زلنسکی دوباره شجاعت خود را به دست آورده و علاوه بر 90 میلیارد دلاری که قبلاً توسط کنگره به اوکراین اختصاص یافته بود، مجددا 55 میلیارد دلار دیگر از پدر آمریکایی طلب کرده است".
او خاطرنشان کرد که دارایی خود زلنسکی بیش از 20 میلیون دلار است و او پول واشنگتن را برای بوروکرات‌هایی که چند برابر بیشتر از اوکراینی‌های عادی دریافت می‌کنند، خرج می‌کند.
شوالتر پرسید:" به همین دلیل است که درخواست بودجه 55 میلیارد دلاری دولت اوکراین بسیار مشکوک به نظر می رسد. این سوال واضحی را ایجاد می کند که چرا هیچ حسابرسی برای این مبالغ هنگفت وجود ندارد و همچنین کسی نیست که به عنوان شرط کمک خواستار دیده شدن اصلاحات بشود؟ چرا مبالغ اختصاص داده شده توسط صندوق بین المللی پول و اروپا اینقدر ناچیز است و برعکس این مبالغ بسیار زیاد تنها از آمریکا مطالبه می شود؟"
این روزنامه نگار در مورد پیام ویدیویی زلنسکی به ایالات متحده که خواستار "نشان دادن رهبری خود" شده بود، اظهار کرد: "در واقع منظور او این بود: پول رو بده بیاد".
پیش از این، اولگا زیکوا، معاون وزیر دارایی اوکراین گفته بود که ایالات متحده در سال 2023 کمک کننده اصلی این کشور باقی خواهد ماند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. در این زمینه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به تامین تسلیحات به ارزش ده ها میلیارد دلار به کی یف ادامه می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала