جزیره مصنوعی در آب‌های بوشهر احداث می‌شود

جزیره
جزیره - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2022
اشتراک
شهردار بوشهر گفت با برنامه ریزی های صورت گرفته همکاری های مشترک این شهرداری و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توسعه می یابد
به گزارش اسپوتنیک، حسین حیدری شهردار بوشهر روز جمعه در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد:" اداره بندر و شهرداری جهت توسعه استان مکمل یکدیگر بوده که در این راستا زیرساخت‌های شهری باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد".
شهردار بوشهر ادامه داد: "همچنین با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای احداث دومین پلاژ بانوان در شهر بوشهر باید دستگاه های اجرایی ذیربط همکاری مورد نیاز را داشته باشند".
حیدری گفت: "بوشهر با توجه به وجود منابع، امکانات، درآمد و منابع انسانی قوی می تواند با مشارکت و همکاری و تعامل بین دستگاه ها شاهد پیشرفت های خوبی در کارهای عمرانی و جذب گردشگر و خدمات رسانی به جمعیت بالای بانوان داشته باشد".
در این نشست هاشمی،سرپرست سرمایه گذاری شهرداری بوشهر نیز طرح جزیره مصنوعی برای کمک به جذب گردشگر را مطرح کردند که مورد موافقت ضمنی مدیر کل اداره بندر قرار گرفت.
در ادامه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز ضمن ابلاغ دستور از معاونتهای خود خواست که با نگاهی مثبت، به تعامل پایدار با شهرداری بندر بوشهر دست بیابند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала