- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آلمانی ها خواستار مذاکرات فوری در مورد اوکراین بدون حضور زلنسکی شدند

© Lichtblick/Achim Meldeمجلس
مجلس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.11.2022
اشتراک
آلمانی ها خواستار مذاکرات فوری در مورد اوکراین بدون حضور زلنسکی شدند
خوانندگان Die Welt از درخواست کی یف برای سلاح های قوی تر خشمگین شدند
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان نشریه آلمانی Die Welt درخواست اوکراین برای ارائه تسلیحات به کی یف با قابلیت حمله به اهداف در خاک روسیه را محکوم کردند.
این نشریه به اظهارات منابعی در محافل دولتی این کشور اروپای شرقی استناد می کند که خواستار تسلیحات قدرتمندتر از کشورهای غربی است درحالی که روسیه به زیر ساخت های اوکراین حمله می کند. اما کاربران پورتال از ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستند تا راه حل مسالمت آمیز مناقشه را انتخاب کند و امیدوار هستند که ناتو به درخواست های او گوش ندهد.
مایک اس نوشت: "امیدوارم ناتو به این خواسته ها پاسخ ندهد. مدت هاست که باید وارد مذاکره می شدند."
آقای کی شکایت کرد: "اما او نمی‌خواهد برای صلح مذاکره کند، چرا بخواهد، او با یک تی شرت آستین کوتاه در دفتر گرم خود نشسته است و در همین حین پول به کشورش سرازیر می‌شود".
برین ادامه داد: "ببخشید، ببخشید و دوباره ببخشید “آقای z بهتر است از پول خود در پاناما و الیگارش هایش استفاده کند.”
گوتز وی اظهار داشت: "برای سادگی کار، زلنسکی باید فوراً خواستار بمباران سراسری و همچنین بمب‌های اتمی شود. من نمی‌دانم آنها در کی یف چه استفاده می کنند. در هر صورت، این ترسناک است."
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. رئیس دولت تاکید کرد که هدف نهایی آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
درجریان عملیات ویژه روسیه، ایالات متحده و شرکای ناتوی آن همچنان به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می دهند. در عین حال، مسکو بارها تاکید کرده است که تامین تجهیزات نظامی غربی تنها درگیری را طولانی می کند و ترابری تسلیحات خارجی به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
یورگن ادوارد بی گفت: “من خواستار مذاکرات فوری هستم، حتی بدون زلنسکی، که به وضوح علاقه ای به آنها ندارد. هیچ تسلیحاتی به اوکراین ارسال نکنید، دیگر کافی است!”
رالف بی، اظهار کرد: "من نمی توانم کلماتی برای چنین جسارت بی حد و حصری پیدا کنم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала