نماینده روسیه درباره حملات به زیرساخت های اوکراین توضیح داد

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2022
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سخنان خود در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره حملات به زیرساخت های اوکراین توضیح داد.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: می خواهیم تأکید کنیم که ما در پاسخ به ارسال انبوه سلاح های غربی به اوکراین و فراخوان های بی خردانه کی یف برای پیروزی نظامی بر روسیه، به تأسیسات زیرساختی در اوکراین ضربه می زنیم". وی تضعیف توان رزمی ارتش اوکراین را که امنیت و تمامیت ارضی روسیه را تهدید می کند، یکی از اهداف عملیات ویژه خواند.
کاخ سفید در واشنگتن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
کمک نظامی جدید آمریکا به اوکراین
نبنزیا تاکید کرد که تا زمانی که کی یف برای مذاکره آماده نشود، این هدف با ابزار نظامی محقق خواهد شد. وی در پایان گفت: "تاکنون آنچه از آقای زلنسکی و همکارانش می شنویم به هیچ وجه آمادگی برای صلح نیست، بلکه فقط زبان اولتیماتوم های بی خردانه است".
واسیلی نبنزیا در طی همین سخنرانی، پدافند هوایی اوکراین را مسئول تلفات غیرنظامیان و آسیب به زیرساخت ها دانست، زیرا نه در حومه، بلکه در مرکز شهرها قرار دارد. به گفته وی، در نتیجه، قطعات موشک یا موشک های اوکراینی که از مسیر خود خارج می شوند، "به روی آن تاسیساتی می افتند که روسیه آنها را حتی هدف قرار نداده بود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала