ماسک یک یافته غیرعادی را در دفتر مرکزی توییتر به اشتراک گذاشت + ویدئو

© AP Photo / Britta Pedersenایلان ماسک
ایلان ماسک   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.11.2022
اشتراک
ایلان ماسک قفسه متعلق به "پیشروها" را در دفتر مرکزی توییتر کشف کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اسکای نیوز، ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، کمد پر از تی شرت هایی با شعار سیاسی اولترا لیبرال StayWoke (بیدار بمان) را در مقر این شبکه اجتماعی در سانفرانسیسکو کشف کرده است.
این میلیاردر ویدئوی مربوطه را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که در آن قفسه هایی با تعداد زیادی تی شرت با هشتگ "بیدار بمان" (StayWoke) مشاهده می شود. ماسک در توضیح این ویدئو نوشت: "آن را در کمد دفتر مرکزی توییتر پیدا کردم، جدی می‌گویم".
این شعار سیاسی توسط حامیان برنامه اولترا لیبرال و به اصطلاح "پیشرو" استفاده می شود.
دیرتر ماسک محصول جدید توییتر را با طرحی شبیه به تی‌شرت‌های یافت شده را "اعلام کرد" اما کلمه Woke با Work (در محل کار بمان!) جایگزین شد.
پیش از این رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند که صدها کارمند توییتر پس از اولتیماتوم ماسک از سمت خود کناره گیری کردند. به گفته آنها وی 16 نوامبر به کارمندانش پیشنهاد داد که در شرکت بمانند یا حقوق سه ماهه پایان کار دریافت کنند. در عین حال، کارمندان باقی مانده باید بیشتر و با شدت بیشتر کار کنند.
از زمانی که ماسک پلتفرم آنلاین را در اکتبر 2022 به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد، توییتر با یک سری تغییرات هم در مدیریت شرکت و هم در سیاست های خود این شبکه اجتماعی روبرو شده است. وی قول داد سیاست تحریریه این شبکه اجتماعی را که به دلیل سانسور شدید مورد انتقاد قرار گرفته بود آزاد کرده و شورای نظارت بر محتوا در ان ایجاد کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала