پوتین جلوگیری از انتقال کود به کشورهای نیازمند را غیرقابل قبول خواند

© Sputnik / Mikhail Metze/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами Координационного совета
Президент РФ Владимир Путин проводит совещание с членами Координационного совета - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، جلوگیری از انتقال رایگان کودهای شیمیایی روسیه به کشورهای نیازمند را غیرقابل قبول خواند
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنانی گفت:" رهبران چندین کشور آفریقایی مستقیماً با من تماس گرفته‌اند، آنها البته نمی‌دانند چه اتفاقی دارد می‌افتد، زیرا همیشه در مورد نیاز به کمک به فقیرترین کشورها و در مورد مسائلی که کاملاً به امنیت غذایی مرتبط نیست، صحیت می شود. این ارسال ها، حتی صادرات رایگان، مسدود می شوند. این کاملا غیر قابل قبول است. اما این اتفاق می افتد".
پوتین اضافه کرد:" و البته، ما باید هر کاری انجام دهیم تا اول از همه، مطمئناً، منافع تولیدکنندگان محصولات کشاورزی خود را که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهند، تضمین کنیم، اما همچنین برای حمایت از دوستانمان در کشورهای در حال توسعه".
او گفت اول از همه، ما در مورد کشورهای آفریقایی صحبت می کنیم.
رئیس‌جمهور روسیه که در دیدار با رئیس هولدینگ "اورالخیما" صحبت می کرد، افزود: "از نظر انسان‌دوستانه درست خواهد بود و از نظر تجاری هم حتی درست است، منظورم این است که شما از بازارهای خود حمایت کنید".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала