- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پسکوف: موفقیت عملیات ویژه بی تردید است

© Sputnik / Sergey Guneevپسکوف: موفقیت عملیات ویژه بدون تردید است
پسکوف: موفقیت عملیات ویژه بدون تردید است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2022
اشتراک
پسکوف: آینده و موفقیت عملیات ویژه روسیه در اوکراین بدون جای هر گونه شک و تردید است.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: آینده و موفقیت عملیات ویژه روسیه در اوکراین بدون تردید است.
در جریان گفتگوی پسکوف با خبرنگاران، از دبیر مطبوعاتی رئیس دولت روسیه پرسیده شد که آیا با نظر الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس مبنی بر اینکه آینده سازمان پیمان امنیت جمعی به موفقیت عملیات ویژه در اوکراین بستگی دارد، موافق است؟
پسکوف در پاسخ گفت: "ما می‌توانیم با این شرط موافقت کنیم، که آینده و موفقیت عملیات ویژه بدون تردید است".
روسیه در 24 فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی سازی و غیر نازی سازی اوکراین انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح فقط به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از 25 مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را به پایان رسانده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. به گفته فرمانده کل قوا، هدف نهایی این عملیات "آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала