عربستان یاران مسی را به زانو درآورد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyعربستان یاران مسی را به زانو درآورد
عربستان یاران مسی را به زانو درآورد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2022
اشتراک
تیم فوتبال عربستان در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی قطر به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ یاران لئونل مسی را شکست دهد و شگفتی ساز شود.
به گزارش اسپوتنیک، آرژانتین، مدعی اصلی عنوان قهرمانی در اولین بازی اش در جام جهانی 2022 مقابل تیم فوق العاده اروه رنار شکست خورد. آرژانتینی ها از سال 2019، در 36 بازی متوالی باخت نداشتند.
تنها گل آرژانتینی ها توسط لیونل مسی به ثمر رسید و رکورد دیگو مارادونا و گابریل باتیستوتا را شکست: او در چهار جام جهانی مختلف گل زنی کرد. او همچنین پنجمین بازیکنی شد که در ۴ جام جهانی (۲۰۰۶، ۲۰۱۴، ۲۰۱۸، ۲۰۲۲) گل زنی کرد و رکورد تعداد شرکت در جام جهانی (پنج) را تکرار کرد.
در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، دو تیم عربستان و آرژانتین از گروه c رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. در نیمه اول این بازی 4 مرتبه توپ از خط دروازه محمد اویس عبور کرد اما از آنجا که سه گل آرژانتین به دلیل آفساید مردود اعلام شد، نتیجه 1-0 در پایان این نیمه روی اسکوربورد نقش بست. سلمان فرج، رهبر خط هافبک عربستان در اواخر این نیمه مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.
نیمه دوم اما شاهکار عربستانی ها رقم خورد؛ صالح الشهری با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشاند و پس از آن سالم الدوساری یکی از بهترین گل های تورنمنت را وارد دروازه مارتینز کرد. آرژانتین که کاملا در شوک فرو رفته بود، سرتا پا حمله شد اما نتوانست دروازه محمد اویس را باز کند. وینچیچ 8 دقیقه وقت اضافه گرفت که طی همین دقایق حادثه تلخی برای یاسر الشهرانی رخ داد. آرژانتین در وقت های اضافه نیز کاری از پیش نبرد و در نهایت شکست خورد. بدترین شروع ممکن برای تیمی که هر نتیجه ای به جز قهرمانی برایش شکست خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала