بریتانیایی ها از ظاهر زلنسکی در دیدار با سوناک انتقاد کردند

© Photo / The Presidential Office of UkraineПрезидент Украины Владимир Зеленский во время визита в Херсон
Президент Украины Владимир Зеленский во время визита в Херсон - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2022
اشتراک
خوانندگان روزنامه تلگراف به ظاهر زلنسکی در جلسه با سوناک واکنش منفی نشان دادند
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه انگلیسی تلگراف در حساب توییتری این رسانه، به ظاهر و رفتار "ولودیمیر زلنسکی"، رئیس جمهور اوکراین در دیدار رسمی با "ریشی سوناک"، نخست وزیر تازه منتخب بریتانیا واکنش منفی نشان دادند.
"یکی از کاربران نوشت:" زلنسکی دائما با لباس ورزشی تردد می کند برای اینکه او در حال بدنسازی است و زمان پوشیدن لباس رسمی را ندارد؟ یا اینکه او نوستالژی دهه نود اوکراین را دارد؟"
همچنین، بریتانیایی ها از سفر سوناک به اوکراین و این واقعیت که دولت این کشور هنوز در مورد هزینه های صرف شده توسط اوکراین، این کشور را بازخواست نکرده است، خشمگین شده اند.
jamiestephen43نوشت:" این یک ننگ است، بالاخره کی ما حسابی برای مالیات‌هایمان که بریتانیا در اوکراین هدر داده است خواهیم دید؟"
"دیوید ایگناتیوس"، ستون نویس واشنگتن پست، پیشتر گفته بود که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در حال دست انداختن ایالات متحده است. وی گفت که زلنسکی آمریکا را مجبور به اتخاذ تصمیماتی می کند که مغایر با منافع واشنگتن است. وی گفته بود:" بیایید به روابط ظریف بین واشنگتن و کی یف فکر کنیم. زلنسکی حامی ابرقدرت خود را مجبور به انجام اقداماتی می کند که ممکن است به نفع ایالات متحده نباشد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала