بازگرداندن حساب توییتر ترامپ تبلیغ‌کنندگان وی را باز نمی‌گرداند

© AFP 2023 / BRANDON BELLترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد
ترامپ، هیتلر را تحسین می‌کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2022
اشتراک
کارشناس: رفع انسداد حساب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در شبکه اجتماعی توییتر، تبلیغ کنندگان او را باز نمی گرداند.
به گزارش اسپوتنیک، کارن کازاریان، تحلیلگر ارشد انجمن ارتباطات الکترونیک روسیه گفت که رفع انسداد حساب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در شبکه اجتماعی توییتر، تبلیغ کنندگان او را باز نمی گرداند.
"وقتی فردی (الون ماسک) هیچ استراتژی و سودی ندارد و قبلاً یک سری اشتباهات مرتکب شده است، انواع افکار احمقانه در مورد چگونگی افزایش مخاطب و پاسخ کاربران به سرش می آید. کازاریان گفت، مشکل این است که تبلیغ کنندگان بعید است که بازگردند.
این کارشناس افزود: "بارگذاری اضافی شبکه در طول جام جهانی و در عین حال اخراج تعداد زیادی از مهندسان، حماقت است."
حساب کاربری ترامپ در توییتر حدود هفت ساعت پیش پس از رای گیری ایلان ماسک، مالک توییتر، آزاد شد. تقریباً 52 درصد از 15 میلیون شرکت‌کننده در نظرسنجی به این تصمیم رای دادند.
توییتر ترامپ را پس از وقایع 6 ژانویه 2021 مسدود کرد، زمانی که حامیان وی به ساختمان کنگره یورش بردند تا مانع از تصویب انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن دموکرات در کنگره شوند. خود ترامپ قبلاً به صراحت اعلام کرده بود که قرار نیست به توییتر بازگردد و به شبکه اجتماعی خود یعنی Truth Social وفادار خواهد ماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала