نشریه آلمانی: آلمان در حال آماده سازی طرحی برای جنگ احتمالی با روسیه است

© Lichtblick/Achim Meldeمجلس
مجلس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2022
اشتراک
نشریه آلمانی اشپیگل از تهیه طرحی توسط آلمان در صورت وقوع جنگ دفاعی با روسیه خبر داد
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه آلمانی اشپیگل و با استناد به سند 68 صفحه ای که به امضای ژنرال "ابرهارد زورن" رئیس بازرسی نیروهای مسلح آلمان درآمده، این کشور در حال آماده سازی خود برای وقوع جنگ احتمالی با مسکو می باشد.
در این مقاله آمده است:" حمله به آلمان به طور بالقوه می تواند بدون اخطار و با خسارات بسیاری به این کشور رخ دهد. استقرار و آمادگی نیروهای آموزش دیده برای سناریوهای خاص، مهمترین نکته در عملیات بازدارندگی خواهد بود. تاکید بر یگان‌های کوچک برای شرکت در مأموریت‌های خارجی دیگر با تغییر فضای سیاسی سازگار نیست".
همانطور که برای ناظران این نشریه مشخص شد، برنامه اقدام جدید توسعه یافته نه تنها شامل افزایش بودجه برای نیازهای نظامی، بلکه ایجاد تشکل های بزرگتر مانند لشکرهای تمام عیار تا 10 هزار نفر است.
پیش از این، دادگاه عالی منطقه ای دوسلدورف افسر ذخیره این کشور را به همکاری با سرویس های اطلاعاتی روسیه محکوم کرده بود. او به یک سال و نه ماه حبس تعلیقی محکوم شد. تحقیقات نشان می دهد که متهم با اداره اصلی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه همکاری می کرده و اطلاعات مربوط به نیروهای ذخیره و همچنین اطلاعات تماس های شخصی و رزومه نظامیان عالی رتبه آلمان را در اختیار آنها قرار می داده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала