نخست‌وزیر تایلند: رهبران اپک نسبت به موضوع سلاح‌های هسته‌ای ابراز نگرانی کردند

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر نخست‌وزیر تایلند: رهبران اپک نسبت به موضوع سلاح‌های هسته‌ای ابراز نگرانی می‌کنند
نخست‌وزیر تایلند: رهبران اپک نسبت به موضوع سلاح‌های هسته‌ای ابراز نگرانی می‌کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2022
اشتراک
شرکت کنندگان در نشست سران مجمع همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه (اپک) نسبت به مسئله سلاح های هسته ای ابراز نگرانی کردند. این مطلب را پرایوت چان اوچا، نخست وزیر تایلند روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پایانی این نشست در بانکوک اعلام نمود.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "در این نشست مسئله سلاح های هسته ای مورد بحث قرار گرفت. طرفها نگرانی خود را در این باره در میان گذاشتند". در عین حال، نخست وزیر تایلند مشخص نکرد که این موضوع در چه زمینه ای مورد بحث قرار گرفته است.
 نشست سران سازمان همکاری‌های اقتصادی آسیا–پاسفیک (اپک) در تایلند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2022
چندرسانه ای
نشست سران سازمان همکاری‌های اقتصادی آسیا–پاسفیک (اپک) در تایلند
نشست سران اپک (APEC) در پایتخت تایلند در مرکز کنفرانس ملی ملکه سیریکیت 18 تا 19 نوامبر برگزار شد. این رویداد دو روزه با حضور نمایندگان 21 اقتصاد برگزار شد. آندری بلائوسوف معاون اول نخست وزیر ریاست هیئت روسیه را بر عهده داشت.
APEC از 19 کشور و دو سرزمین تشکیل شده است. 12 کشور بنیانگذار استرالیا، برونئی، اندونزی، کانادا، مالزی، نیوزیلند، سنگاپور، ایالات متحده آمریکا، تایلند، فیلیپین، کره جنوبی و ژاپن و همچنین چین (وارد شده در 1991)، مکزیک و پاپوآ گینه نو (1993)، شیلی (1994)، روسیه، ویتنام و پرو (1998) از جمله آنها هستند. در سال 1991،هنگ کنگ و تایوان، دو سرزمین متعلق به چین به APEC پیوستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала