Press release_Sputnik Launches Political Talk Show in Argentina - اسپوتنیک ایران  , 1920
اسپوتنیک توضیح می دهد

چرا جام جهانی قطر برای هواداران فوتبال جالب است؟ + فیلم

© AP Photo / Hassan Ammarچرا جام جهانی قطر برای هواداران فوتبال جالب است؟
چرا جام جهانی قطر برای هواداران فوتبال جالب است؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2022
اشتراک
قطر میزبان جام جهانی فوتبال 2022 خواهد بود. این دومین کشور آسیایی و اولین کشور عربی در طول تاریخ است که حق برگزاری بزرگترین رویداد فوتبال جهان را به خود اختصاص می دهد.
قطر میزبان جام جهانی فوتبال 2022 خواهد بود. این دومین کشور آسیایی و اولین کشور عربی در طول تاریخ است که حق برگزاری بزرگترین رویداد فوتبال جهان را به خود اختصاص می دهد.
و همانطور که همیشه بوده، طرفداران فوتبال "تزیین" اصلی این رقابت ها هستند. هواداران فوتبال از سراسر جهان برای حمایت از تیم های ملی خود جمع می شوند. اما ممکن است حتی از ویژگی هایی که در طول اقامت در کشور میزبان مسابقات در انتظارشان است آگاه نباشند. ما 10 دلیل اصلی برای برگزاری مسابقات در اینجا را برای شما فهرست کرده ایم:
1. امکان حضور در چند مسابقه در طول یک روز:
استادیوم های این مسابقات به قدری نزدیک به یکدیگر قرار دارند که فرصت شرکت در بیش از یک مسابقه در روز را برای هواداران فراهم می کنند که قبلاً امکان نداشت.
2. زیرساخت های توسعه یافته:
قطر زیرساخت های این رقابت ها را به گونه ای آماده کرده است که رفت و آمد بین ورزشگاه ها برای هواداران سخت نباشد. شبکه حمل و نقل با اتوبوس ها و خطوط مترو به مهمانان این امکان را می دهد تا با کارت مخصوص هوادار به صورت رایگان جابجا شوند.
3. آب و هوای مناسب و راحت:
برگزاری مسابقات در فصل زمستان در منطقه خلیج فارس با نوسانات اندک در دمای هوا همراه خواهد بود. ماه جاری سال از نظر آب و هوا راحت ترین ماه است. همچنین طولانی بودن روز و مدت زیاد آفتاب باعث خوشحالی هوادارن فوتبال خواهد شد.
4. دسترسی به شبکه حمل و نقل قطر:
فرودگاه دوحه یکی از مهم ترین قطب های حمل و نقل در جهان است و ظرفیت آن نیز به ویژه برای این رویداد ورزشی افزایش یافته است. شرایط فنی برای پذیرایی از میهمانان باعث می شود طی کردن تمامی تشریفات لازم در طول سفر برای مسافران آسان شود.
5. نزدیکی کشورهای همسایه:
هواداران فوتبال حاضر در رقابت ها این امکان را دارند که از دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس که در مجاورت یکدیگر قرار دارند، دیدن کنند. تعداد بسار زیاد پروازها به شما امکان می دهد با قیمت های مناسب سفر کنید.
6. آشنایی با فرهنگ عرب:
در طول مدت این مسابقات، قطر نمایشگاه ها و رویدادهای موضوعی مختلفی به ویژه برای مهمانان برگزار می کند که در آنها شما فرصت آشنایی با فرهنگ عرب و آگاهی از نکات جدید در مورد تمدن خاورمیانه را خواهید داشت.
7. استفاده از آخرین فناوری ها در ساخت ورزشگاه ها:
این مدرن ترین استادیوم های جهان دارای تهویه مطبوع هستند و صفحه نمایش های نصب شده در جایگاه ها ارتباط بین هواداران فوتبال و بازیکنان را نزدیک تر می کند. قبلاً هرگز از چنین فناوری هایی در مسابقات استفاده نشده بود.
8. استراحت در پلاژها:
این فرصتی بی نظیر برای هوادارانی خواهد بود که کشورهای محل سکونتشان هم اکنون در فصل سرد است تا زمستان را به تابستان تغییر داده و از استراحت کنار آب لذت ببرند.
9. راحتی زمان برگزاری مسابقات:
منطقه زمانی که قطر در آن قرار دارد به اکثریت قریب به اتفاق جمعیت جهان این امکان را می دهد که مسابقات را در زمان مناسب برای خود تماشا کنند. این امر به ویژه در مقایسه با جام جهانی بعدی که در آمریکای شمالی برگزار می شود، بسیار ارزشمند است.
10. تلفیق گردشگری با فوتبال:
برای غنی سازی فرهنگی، توجه علاقه مندان به فوتبال به مکان های زیارتی توریستی مانند خاکریز معروف کورنش دوحه، جزیره لولو، بازار رنگارنگ وقیف، باغ ایسپایر، موزه ملی هنرهای اسلامی، محله فرهنگی کاتارا کتابخانه ملی ، اپرا و ساختمان انجمن فیلارمونیک قطر جلب می شود.
این مسابقات از 20 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 برگزار شده و میزبان 32 تیم ملی از کشورهای شرکت کننده خواهد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала