- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

بازسازی مناطق جدید روسیه

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Воронка от авиаудара ВСУ в селе Яцковка
Воронка от авиаудара ВСУ в селе Яцковка - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2022
اشتراک
بازسازی مناطق جدید روسیه
شهردار مسکو سرگی سوبیانین در مصاحبه ای با اسپوتنیک بیان کرد که بازسازی مناطق جدید روسیه ، مسئله پیچیده معماری است که نیازمند به بازسازی ساختمان های مخروبه، آماده سازی ساختمان ها برای فصل سرما، سرو سامان دادن به سیستم حمل و نقل می باشد.
سوبیانین در مورد کمک به شهرهای خواهرخوانده لوهانسک و دونتسک گفت:” کارهای زیادی انجام دادیم، در وحله اول ساختمان های مخروبه از جمله مدارس و مهدکودک ها را برای شروع سال تحصیلی جدید بازسازی کردیم. سپس تاسیسات آنها از جمله شوفاژخانه ها، شبکه های مهندسی، دستگاه های نیرو و غیره را برای فصل سرما آماده کردیم. حداقل در اولین زمان، شبکه حمل و نقل را سر و سامان می دهیم. مسئله پیچیده معماری است ، زیرا اگر شبکه های مهندسی را در نظر بگیریم، در وضعیت اسفناکی قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش اصلی در راستای حفظ خدمات عمومی بود. همچنین روز گذشته، جلسه ای با سرپرست موقت جمهوری مردمی دونتسک، دنیس پوشیلین برگزار شد که در آن در مورد کارهای لازمی که باید انجام شود بحث کردند.
سوبیانین درخواست کرد تا به او تیم های ویژه ای اختصاص دهند که در دونتسک کار کنند و از سیستم تاسیسات پشتیبانی کنند. ما در حال ایجاد شبکه‌های جدید، حفاری چاه‌های جدید، کشیدن لوله های آب و غیره و غیره هستیم. کار بزرگی است. البته، همکاری با همکارانمان آن را به اتمام می رسانیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала